×

مسعود نصرتی با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار رشت منصوب شد

  • کد نوشته: 22678
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۰
  • 109 بازدید
  • ۰
  • وزیر کشور در حکمی مسعود نصرتی قزوینی‌نژاد را به عنوان شهردار جدید رشت در استان گیلان منصوب کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مسعود نصرتی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر با حکم وزیر کشور رسماً به‌عنوان شهردار رشت منصوب شد . در حکم وزیر کشور خطاب به مسعود نصرتی قزوینی نژاد آمده است : […]

    مسعود نصرتی با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار رشت منصوب شد
  • وزیر کشور در حکمی مسعود نصرتی قزوینی‌نژاد را به عنوان شهردار جدید رشت در استان گیلان منصوب کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مسعود نصرتی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر با حکم وزیر کشور رسماً به‌عنوان شهردار رشت منصوب شد .

    در حکم وزیر کشور خطاب به مسعود نصرتی قزوینی نژاد آمده است : در اجرای تبصره ( ۳) ذیل بند یک ماده ( ۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱/۳/۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر رشت و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار رشت منصوب می نمایم .

    دکتر رحمانی فضلی در فراز دیگری از این حکم،در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری را خواستار شد.

    به گزارش گیل و دیلم،مسعود نصرتی قزوینی‌نژاد ۱۳شهریورماه سالجاری با ۱۱ رأی اعضای شورای اسلامی شهر رشت به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب شد . نصرتی متولد سال ۱۳۴۷ شهر قزوین و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای شهرسازی با گرایش جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22678

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *