×

اخطاریه هواشناسی گیلان؛ کاهش قابل ملاحظه دما و بارش برف در ارتفاعات گیلان

  • کد نوشته: 22681
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۰
  • 120 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: با توجه به کاهش دما، بارش برف در ارتفاعات بالای۲ هزارو ۵۰۰ متردور از انتظار نیست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی گفت:با توجه به اخطاریه صادر شده، نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تقویت توده هوای سرد و بارش زا بتدریج از دوشنبه در […]

    اخطاریه هواشناسی گیلان؛  کاهش قابل ملاحظه دما و بارش برف در ارتفاعات گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی گیلان گفت: با توجه به کاهش دما، بارش برف در ارتفاعات بالای۲ هزارو ۵۰۰ متردور از انتظار نیست.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی گفت:با توجه به اخطاریه صادر شده، نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تقویت توده هوای سرد و بارش زا بتدریج از دوشنبه در منطقه است.

    وی ادامه داد:براین اساس مه آلودبودن هوا، کاهش محسوس دما (۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس)، بارندگی و وزش باد گاهی خیلی شدید، احتمال رعدوبرق و تگرگ تا اواخر هفته مورد انتظار است.

    غلامی اضافه کرد:با توجه به کاهش دما، بارش برف در ارتفاعات بالای۲ هزارو ۵۰۰ متردور از انتظار نیست.

    وی خاطرنشان کرد:تمرکز بارش ها ابتدا نواحی غربی و به تدریج در نواحی مرکزی و شرقی استان است و‌ بارندگی طی سه شنبه و چهارشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

    غلامی افزود:با توجه به پیش بینی بارش شدید،احتمال رانش و لغزش در مناطق کوهستانی و دامنه ها دور از انتظار نیست و توصیه می شود از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها جدا خودداری کنند و همچنین دریا مواج و طوفانی پیش بینی می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22681

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *