×

علی خاوری مطرح کرد: جلوگیری از گسترش بافتهای نابسامان شهری در گیلان

  • کد نوشته: 22683
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۰
  • 180 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: طرح بازآفرینی شهری پایدار یکی از راهکارهای پیشگیری از گسترش بافتهای نابسامان شهری است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در خصوص تشکیل “کمیته محلی مستقر” جهت ثبت شهر تالابی رشت، گفت:همه به عنوان یک شهروند وظیفه داریم، هرآنچه که باعث ارتقاء […]

    علی خاوری مطرح کرد: جلوگیری از گسترش بافتهای نابسامان شهری در گیلان
  • مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: طرح بازآفرینی شهری پایدار یکی از راهکارهای پیشگیری از گسترش بافتهای نابسامان شهری است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در خصوص تشکیل “کمیته محلی مستقر” جهت ثبت شهر تالابی رشت، گفت:همه به عنوان یک شهروند وظیفه داریم، هرآنچه که باعث ارتقاء کیفیت زندگی مردم می‌شود را فراهم سازیم و امیدواریم با همدلی و همکاری همدیگر این امر بیش از پیش تحقق یابد.

    وی افزود: طرح بازآفرینی شهری پایدار یکی از راهکارهای بسیارمطلوب برای توانمندسازی اجتماعی،اقتصادی، فرهنگی، ساماندهی کالبدی- زیرساختی و پیشگیری از گسترش بافتهای نابسامان شهری است که هدف غایی آن بهبود کیفیت زندگی، بازیابی هویت شهری، حکمروایی خوب شهری و جلوگیری از محرومیت ها و فقر شهری است.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه هزینه‌های زیادی جهت تهیه طرح‌ها در شهرهای استان انجام شده است، خاطرنشان‌کرد:با مطالعاتی که صورت گرفته، طرح‌های بالا دست طرح ناحیه مرکزی گیلان ،مجموعه شهری رشت و مطالعات بافت فرسوده شهری و توانمندسازی سکونتگاههای غیررسمی رشت تا حدود زیادی می‌تواند این مشکلات را مرتفع کند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22683

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *