×

رییس جدید بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان معرفی شد

  • کد نوشته: 23272
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۸
  • 157 بازدید
  • ۰
  • با حضور محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان و جمعی از مسئولان، رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان؛ سید محمد احمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن […]

    رییس جدید بنیاد مسکن شهرستان لاهیجان معرفی شد
  • با حضور محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان و جمعی از مسئولان، رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان؛ سید محمد احمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن این شهرستان، اظهار داشت: مقام ها و سمت های ما امانت است و کسی که پستی را تحویل می گیرد می بایست امین و به فکر خدمت به مردم باشد.

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: بنیاد مسکن یک نهاد مقدسی است، بنده نیز از این نهاد های مقدس شروع به خدمت کرده ام ، کار کردن در این نهاد های مقدس و خدمت به مردم نیازمند تلاش و صداقت فراوان است.

    وی با تقدیر از زحمات مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان افزود: ایشان زحمات فراوانی کشیدند و از جمله مدیران خوب شهرستان بودند، اینکه ایشان از مسئولیتی در شهرستان به مسئولیتی دیگر در بنیاد استان مشغول خدمت خواهند شد نشان دهنده رشد، شکوفایی و بالندگی بنیاد است.

    احمدی عنوان کرد: اقای مهدوی در تمامی مراسم های مذهبی، فرهنگی، سیاسی و … در کنار ما حضور داشت و انتظار ما از رییس جدید نیز این می باشد که در اینگونه مراسم ها در کنار ما باشند و رفتار با مردم نیز می بایست منصفانه و محترمانه باشد.

    نماینده عالی دولت ادامه داد: باید با یکدیگر صادق باشیم و صداقت را سرلوحه امور خود کنیم تا بتوانیم امین یک دیگر شویم، هیچ عقد اخوتی نیز با هم نبسته ایم .

    در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های «سید حسن مهدوی سعیدی» رئیس سابق اداره بنیاد مسکن لاهیجان «سید ضیاء نبوی» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23272

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *