×

مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد: تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستاهای سیاهکل

  • کد نوشته: 23379
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۹
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: امسال از محل صندوق توسعه ملی، اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سیاهکل تصویب شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محبعلی رنج ور با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار مشترک ۱۳۹ روستای […]

    مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد:  تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستاهای سیاهکل
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: امسال از محل صندوق توسعه ملی، اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سیاهکل تصویب شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محبعلی رنج ور با بیان اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار مشترک ۱۳۹ روستای شهرستان سیاهکل زیر پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند، اظهار کرد: اجرای طرح های آبرسانی روستایی شهرستان سیاهکل به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و فقیر بودن منابع آبی این منطقه با دشواری های فراوانی همراه است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان افزود: علی رغم این محدودیت ها، به منظور تامین آب آشامیدنی و توسعه شبکه های آبرسانی روستایی این شهرستان طرح های متعددی تعریف شده که مهم ترین آنها، مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سیاهکل است.

    وی گفت: امسال از محل صندوق توسعه ملی، اعتباری بیش از ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تکمیل عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستاهای شهرستان سیاهکل تصویب شد. با تکمیل این مجتمع به ۱۶ روستای سیاهکل آبرسانی می شود.

    این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۷ روستای این شهرستان در قالب این مجتمع آبرسانی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده اند، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده تا پایان سال مالی ۹۶ با تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی به ۹ روستای دیگر نیز از طریق این مجتمع، آبرسانی شود.

    رنج ور عنوان کرد: خوشبختانه در سال جاری اعتباراتی که از صندوق توسعه ملی برای طرح های آبرسانی روستایی شهرستان سیاهکل تصویب شده نسبت به سال های قبل رشد چشمگیری داشته است.

    مدیرعامل آبفار گیلان اضافه کرد: امسال از محل این صندوق، برای تکمیل طرح تامین آب آشامیدنی روستاهای سیاهکل محله، گیسل تاریکدره و لیش نیز بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تصویب شد.

    وی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص این اعتبارات، طرح های تامین و تقویت آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل با شتاب بیشتری اجرایی و تکمیل شود.

    رنج ور همچنین درخصوص تصویب اعتبارات استانی در سال جاری، متذکر شد: ۱۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از منابع مختلف استانی همچون تملک دارایی ها، ۳ درصد نفت و گاز، ماده ۱۸۰ و متوازن برای ۶ طرح آبرسانی این شهرستان تصویب شد که با اجرای کامل این طرح ها ۲۰ روستای شهرستان سیاهکل از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23379

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *