×

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان: تولید محصولات ارگانیک یکی از ظرفیت‌های گیلان است

  • کد نوشته: 23472
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۰
  • 152 بازدید
  • ۰
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت افزایش تولید در بخش‌های غذایی را دارد، گفت: تولید محصولات ارگانیک یکی از ظرفیت‌های مناسب استان است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد احمدی پور در مراسم تقدیر از واحدهای برتر و پیشرو در صنعت غذا و ایمنی مواد غذایی که در سالن […]

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان:  تولید محصولات ارگانیک یکی از ظرفیت‌های گیلان است
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه گیلان ظرفیت افزایش تولید در بخش‌های غذایی را دارد، گفت: تولید محصولات ارگانیک یکی از ظرفیت‌های مناسب استان است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، محمد احمدی پور در مراسم تقدیر از واحدهای برتر و پیشرو در صنعت غذا و ایمنی مواد غذایی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، ضمن تقدیر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای ارتقا بهداشت و درمان استان عملکرد ی مطلوب دارد .

    وی با بیان اینکه گیلان می ‌ تواند یکی از استان ‌ های اصلی کشور به عنوان تامین کننده امنیت غذایی باشد، یادآور شد: این استان ظرفیت ‌ های لازم برای تامین غذای سالم هم در بحث کیفیت و هم در بحث کمیت را دارا است.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه این استان در ۱۸ فعالیت اصلی غذا دارای رتبه است، افزود: استان گیلان در ۵ مورد دارای رتبه برتر، در ۶ مورد دارای رتبه دوم، در ۲ مورد دارای رتبه سوم، در ۳ مورد دارای رتبه ششم و در ۲ مورد دارای رتبه دوازدهم است.

    احمدی‌پور با بیان اینکه گیلان ظرفیت افزایش تولید در بخش‌های غذایی را دارد، گفت: تولید محصولات ارگانیک یکی از ظرفیت‌های مناسب استان است .

    وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در بخش تولید برنج، زراعت، باغبانی، طیور و ماهیان خاطرنشان کرد: بالابردن کیفیت تولید یکی از مهمترین اصول کاری در این استان است .

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه در تولید چای گیلان از هیچ سمومی استفاده نمی‌شود، افزود: راتون نیز یکی دیگر از ارگانیک‌ترین محصولات کشاورزی استان است که بدون استفاده از سموم کاشت می‌شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23472

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *