×

فرماندار رودسر: جذب سرمایه‌گذار در توسعه روستاها ضروری است/ دهیاران و شوراها پل ارتباطی بین مردم و روستا هستند

  • کد نوشته: 23488
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۱
  • 142 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر شوراها و دهیاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خواند و گفت: استقبال از سرمایه‌گذاران و جذب بخش خصوصی در توسعه روستاها ضروری است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» امیر جانبازی در همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر در سالن شهید آوینی این شهرستان اظهار کرد: شوراها منتخبان مردم بوده […]

    فرماندار رودسر: جذب سرمایه‌گذار در توسعه روستاها ضروری است/ دهیاران و شوراها پل ارتباطی بین مردم و روستا هستند
  • فرماندار رودسر شوراها و دهیاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خواند و گفت: استقبال از سرمایه‌گذاران و جذب بخش خصوصی در توسعه روستاها ضروری است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» امیر جانبازی در همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر در سالن شهید آوینی این شهرستان اظهار کرد: شوراها منتخبان مردم بوده که باید برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم و توسعه روستا تلاش کنند.

    وی انتخاب و معرفی دهیار توانمند و مسئولیت‌پذیر را نخستین وظیفه شوراهای روستا خواند و افزود: باید دهیاری معرفی شود که با مردم روستا رفاقت و صمیمیت و با مسئولان ادارات هماهنگی و تعامل داشته باشد تا بتواند مشکلات روستا و روستائیان را حل و برای توسعه روستا گام‌های مؤثری بردارد.

    فرماندار رودسر دهیاران و شوراها را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان خواند و تصریح کرد: درواقع با مدیریت خوب و استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت رشد و شکوفایی روستا استفاده کرد.

    وی یکی از فعالیت‌های دهیاران را ظرفیت سنجی و استعدادیابی روستاها دانست و گفت: پتانسیل خوبی در همه زمینه‌ها چه در ساحل، جلگه و کوهپایه وجود دارد و توجه به بحث کشاورزی، آبزی‌پروری و توسعه گردشگری از اولویت‌های اصلی سیاست‌های شهرستان برای تقویت بنیه اقتصادی روستاها است.

    جانبازی استقبال از سرمایه‌گذاران و جذب بخش خصوصی را در توسعه روستاها ضروری خواند و تصریح کرد: رودسر با دارا بودن ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی ظرفیت خوبی در جذب مسافر و سرمایه‌گذار خواهد داشت و به طبع به اشتغال و دادوستد مردم روستا کمک خواهد کرد.

    وی تحقق شعار سال را مورد تأکید همگان قرار داد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب و صحیح و داشتن روحیه همدلی و همگرایی جهت خدمت صادقانه به مردم انجام‌وظیفه کنیم. تا بتوانیم شهرستان رودسر را به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم.

    گفتنی است رودسر دارای ۴۳۲ روستا بوده که از این تعداد ۳۷۷ روستا دارای شورای اسلامی و ۱۹۸ روستا دارای دهیاری است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23488

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *