×

معاون فرماندار لاهیجان: در ۱۳آبان یکپارچه در مقابل استکبار می ایستیم

  • کد نوشته: 23736
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۵
  • 95 بازدید
  • ۰
  • معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان گفت: ملت ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان، یکپارچه و واحد در مقابل استکبار جهانی می ایستد و برگزاری این روز متفاوت از گذشته خواهد بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، محمدرضا قربانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سیزده آبان و روز ملی مبارزه […]

    معاون فرماندار لاهیجان: در ۱۳آبان یکپارچه در مقابل استکبار می ایستیم
  • معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار لاهیجان گفت: ملت ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان، یکپارچه و واحد در مقابل استکبار جهانی می ایستد و برگزاری این روز متفاوت از گذشته خواهد بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، محمدرضا قربانی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سیزده آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: مردم ایران نشان خواهند داد که راهپیمایی امسال متفاوت از سال های گذشته بوده و ملت ایران یکپارچه به خیابان ها می آیند تا دشمنان شاهد عزم و وحدت ایران باشند.

    وی با اشاره به تصرف لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ خاطرنشان کرد: مدارک در سفارت آمریکا نشان داد که دولت این کشور قصد دخالت در امور داخلی ایران را داشته و مردم ایران به تبعیت از مرجعیت دینی و با رویکرد استکبارستیزی با راهپیمایی خود در این روز، در جهت زنده نگهداشتن این حرکت تاریخی دانشجویان، متحد و یکپارچه تحت رهبری مقام معظم رهبری استکبار ستیزی را دنبال خواهند کرد.
    قربانی گفت: ایران اسلامی ثابت کرد که دارای سرداران دپیلماسی قوی و شجاعی است که توانستند در عرصه های مبارزه دیپلماسی برجام را بر استکبار تحمیل کنند و در امضاء برجام به دنیا ثابت شد که ایران جنگ طلب نیست ، اهل گفت و گو و مذاکره است و پای امضای نرمش قهرمانانه خود خواهد ایستاد .
    معاون فرماندار لاهیجان افزود: دولت ایران یک قرارداد بین المللی را در برجام امضا کرده و دشمنان باید بدانند که ملت ما یکپارچه بر تعهد خود ایستاده ااند و در مقابل استکبار مقاومت می کنند.
    وی افزود: سپاه پاسداران مولود انقلاب و فرزند انقلاب است و نهادی مردمی بوده و همه مردم آن را دوست دارند.

    در جلسه هماهنگی بزرگداشت سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در لاهیجان، بر لزوم برگزاری با شکوه مراسم این روز تاکید شد.

    شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23736

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *