×

استاندار گیلان: سرمایه گذار صرفا برای ثواب کردن سرمایه گذاری نمی کند

  • کد نوشته: 23963
  • ۱۳۹۶-۰۷-۳۰
  • 164 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: سرمایه گذار تنها برای ثواب کردن به دنبال جمع آوری زباله نیست بلکه علاوه بر برگشت سرمایه خود به دنبال سود بردن است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،دکتر سالاری در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران،روسای دستگاه […]

    استاندار گیلان:  سرمایه گذار صرفا برای ثواب کردن سرمایه گذاری نمی کند
  • استاندار گیلان گفت: سرمایه گذار تنها برای ثواب کردن به دنبال جمع آوری زباله نیست بلکه علاوه بر برگشت سرمایه خود به دنبال سود بردن است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،دکتر سالاری در سومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان با حضور مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران،روسای دستگاه های اجرایی و شهردار شهر رشت برگزار شد، گفت: از وضعیت موجود پسماند استان ناراحت و نگران هستم و قطع برای رفع معضل پسماند نیازمند مساعدتهای ملی هستیم زیرا مشکل پسماند یک شبه در این استان به وجود نیامده است و اکنون هم به راحتی قابل حل نیست .

    وی ادامه داد: باید برای ۷سایت زباله ای که در استان قرار است ایجاد کنیم از وجود سرمایه گذار بهره بگیریم و تجهیز سایتهای زباله را بر اساس الویت ها پیش ببریم.

    استاندار گیلان اضافه کرد:سرمایه گذار تنها برای ثواب کردن به دنبال جمع آوری زباله نیست بلکه علاوه بر برگشت سرمایه خود به دنبال سود بردن است و ما باید هرچه سریعتر مکان های مناسبی را برای سایت های زباله جانمایی کنیم تا هرچه سریعتر کار را آغاز کنیم.

    وی با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبداء اظهارکرد: تفکیک زباله از مبداء تنها با آموزش امکان پذیر نیست و باید به دنبال تجاری سازی باشیم و باید پیمانکار شهرداری را با تشویق و تنبیه مکلف کنیم تا تفکیک از مبداء را فرهنگ سازی کند.

    استاندار گیلان با تاکید به اینکه پسماند معضل پیش پا افتاده ای نیست ،گفت: سایت های زباله استان باید براساس الویت تجهیز و به بهره برداری برسند و با توجه به اینکه سایت رشت هم دارای ابعاد اجتماعی است و هم مخاطرات زیادی دارد باید هرچه سریعتر در این راستا گام برداریم.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: پسماند از موضوعات مهم در استان گیلان است و همه شهرهای این استان با این موضوع درگیر هستند.

    مهرداد لاهوتی ادامه داد: متاسفانه عدم مدیریت درست زباله و پسماندها در کشور سلامت مردم را به خطر انداخته به گونه ای که شاهد شیوع سرطان معده در استان های شمالی کشور هستیم و مدیریت پسماندها از عهده دولت خارج است و بهتر بوده که این بخش از کار را به بخش خصوصی واگذار کنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23963

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *