×

کتاب شهری بر دستان باد، مجموعه یادداشت های یونس رنجکش رونمایی شد

  • کد نوشته: 23972
  • ۱۳۹۶-۰۷-۳۰
  • 215 بازدید
  • ۰
  • مجموعه یادداشت های یونس رنجکش نویسنده ، روزنامه نگار و فعال سیاسی اجتماعی گیلان با عنوان شهری بر دستان باد، با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و ادب در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت رونمایی شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان شامگاه […]

    کتاب شهری بر دستان باد، مجموعه یادداشت های یونس رنجکش رونمایی شد
  • مجموعه یادداشت های یونس رنجکش نویسنده ، روزنامه نگار و فعال سیاسی اجتماعی گیلان با عنوان شهری بر دستان باد، با حضور جمعی از مسئولان و علاقمندان به حوزه فرهنگ و ادب در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت رونمایی شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گیلان شامگاه شنبه در این آئین گفت: یادداشت نویسان از دایره محدود کلمات بهره زیادی می برند تا در کوتاه ترین فضا، پیام خود را به مخاطب انتقال دهند.

    فیروز فاضلی افزود: تیترهای انتخاب شده در یادداشت های یونس رنجکش، مخاطب را به خواندن راغب و خواننده را با خود درگیر می کند و در او تاثیر می گذارد.

    رنجکش نویسنده کتاب شهری بر دستان باد نیز در این آئین گفت: این کتاب، مجموعه یادداشت های سال های ۸۴ تا ۹۲ پیرامون مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان گیلان است که در زمان خود، در نشریات معتبر نظیر معین به چاپ رسیده است.

    وی با اشاره به اینکه این کتاب دربرگیرنده ۴۰۰ یادداشت است، افزود: یادداشت های حوزه رسانه متناسب با زمان و موقعیت خود، اثر بخش است و این امر باید مورد توجه خبرنگاران و روزنامه نگاران قرار گیرد.
    وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و قلم چشمان بیدار جامعه هستند، اضافه کرد: جریان دادن به یک موضوع از طریق یادداشت های انتقادی می تواند مسئولان را به اصلاح آن سوق دهد.
    کتاب شهری بر دستان باد با ۴۸۶ صفحه توسط انتشارات بازرگان و با شمارگان یک هزار نسخه و به بهای ۲۰۰ هزار ریال چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
    یونس رنجکش متولد ۱۳۵۰ در آستانه اشرفیه و دارای تحصیلات تکمیلی در مقطع دکترا و حدود ۳۰ سال فعالیت در عرصه های فرهنگی، هنری اجتماعی ، سیاسی و رسانه است و مدیر مسئولی روزنامه سراسری معین، نشریه خط آخر و تالیف ۱۰ عنوان کتاب در کارنامه فعالیت وی دیده می شود. یونس رنجکش سابق بر این مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان بود و اکنون فرماندار شهرستان مرزی بندر آستاراست/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23972

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *