×

معاون اجتماعی پلیس گیلان: سارقان دستگیر شده بانک در آستانه اشرفیه مسلح نبودند

  • کد نوشته: 24015
  • ۱۳۹۶-۰۷-۳۰
  • 190 بازدید
  • ۰
  • معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه زن و مرد سارق بانک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان دستگیر شدند گفت: این سارقان مسلح نبودند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار داشت: یک زن و مرد سارق صبح امروز با فاصله گرفتن کارمند بانک از باجه، پول […]

    معاون اجتماعی پلیس گیلان: سارقان دستگیر شده بانک در آستانه اشرفیه مسلح نبودند
  • معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه زن و مرد سارق بانک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان دستگیر شدند گفت: این سارقان مسلح نبودند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار داشت: یک زن و مرد سارق صبح امروز با فاصله گرفتن کارمند بانک از باجه، پول شخص دیگری را برداشته و از بانک خارج شدند.

    وی با بیان اینکه این سرقت از یکی از شعبه‌های بانک سپه در شهر آستانه اشرفیه صورت گرفته بود بیان داشت: سربازان حاضر در بانک سریعاً متوجه سرقت انجام گرفته شده و سارقان را دستگیر کردند.

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مبلغ سرقت شده بر خلاف گفته برخی از رسانه‌ها ۳ میلیون تومان نبوده است عنوان داشت: مبلغ برداشته شده توسط سارقان ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

    جعفری با تاکید اینکه این سرقت مسلحانه نبود اعلام داشت: مبلغ برداشته شده توسط سارقان به بانک برگردانده شد و زن و مرد سارق برای بررسی بیشتر و بازجویی به بازداشتگاه فرستاده شدند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24015

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *