×

رضا نصرتی: پرداخت معوقات نیروهای شرکتی در اولویت قرار گیرد

  • کد نوشته: 24105
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۲
  • 168 بازدید
  • ۰
  • رضا نصرتی در اولین جلسه شورای شهر با شهردار جدید لاهیجان ،ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس کاظمی شهردار جدید لاهیجان ، انتخاب مهندس فرشید فقیه شجاعی را بعنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان تبریک گفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا نصرتی با اشاره به اقدامات خوبی که از سوی شهرداری در جهت […]

    رضا نصرتی: پرداخت معوقات نیروهای شرکتی در اولویت قرار گیرد
  • رضا نصرتی در اولین جلسه شورای شهر با شهردار جدید لاهیجان ،ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس کاظمی شهردار جدید لاهیجان ، انتخاب مهندس فرشید فقیه شجاعی را بعنوان رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان تبریک گفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا نصرتی با اشاره به اقدامات خوبی که از سوی شهرداری در جهت لایروبی انهار ، زهکش ها و مسیرهای هدایت آبهای سطحی به ویژه در منطقه کمربندی و خروجی های اصلی فاضلاب های شهری صورت گرفته و در حال انجام است، اظهار داشت : با عنایت به اینکه اکیپ های شهرداری عملکرد خوبی در زمینه شناسایی مسیرهای هدایت آبهای سطحی داشتند ، جا دارد ضمن تهیه نقشه ای از این مسیرها با ذکر مشخصات کامل ، این نقشه نیز همچون نقشه های هدایت ماشین آلات در هنگام برف روبی معابر سطح شهر در ستاد بحران قرار گیرد تا در مواقع آبگرفتگی و سیلاب های احتمالی ، عوامل اجرایی به آن دسترسی داشته باشند .

    عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به عدم پرداخت معوقات نیروهای شرکتی، اظهار داشت : در نیمه دوم سال قرار داریم و متأسفانه پرسنل شهرداری معوقاتی از سال گذشته دارند که تاکنون پرداخت نشده و لازم است که این موضوع در اولویت قرار گیرد .

    وی با اشاره به کمبود نیروهای خدماتی شهرداری ، افزودند : متأسفانه در گذشته تعدادی نیرو بعنوان خدماتی جذب شده اندکه هم اکنون در واحدهای دیگر مشغول بکار می باشند و علاوه بر اینکه مشکل کمبود نیروهای خدماتی رفع نشده ، بار مضاعفی به شهرداری تحمیل گردیده است .

    مهندس رضا نصرتی ساماندهی و انتقال دستفروشان به بازار عاقلیه را اقدام خوبی عنوان و افزودند : متأسفانه اخیراً مشاهده می گردد که برخی دستفروشان به منطقه پردسر و دیگر نقاط سطح شهر بازگشت نموده اند که زیبنده شهر گردشگری لاهیجان نبوده و می بایست ساماندهی مجدد صورت گیرد .

    وی با اشاره به مشکلات پرسنل شهرداری به جهت عدم پوشش بیمه تکمیلی و همچنین مشکلات بیمه بازنشستگان ، از شهرداری خواستار اقدام جدی در این خصوص با توجه به هزینه های هنگفت درمان ، شدند .

    رضا نصرتی با اشاره به مشکلات برخی خودروهای شهرداری از جمله خودرو لودر و ایسوزو که در تعمیرگاه می باشند، اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرداری لاهیجان فاقد خودروی برف روب و برخی تجهیزات مورد نیاز از جمله تیغه های برف روب که بر روی خودرو های سنگین استفاده می شوند ، بوده، جا دارد شهرداری ضمن اتخاذ تمهیدات لازم بمنظور رفع کاستی های موجود ، با شرکت های خدمات رسان ، ادارات حفار و همه ادارات سطح شهرستان به جهت استفاده از پتانسیل های این ادارات در مواقع بحران رایزنی و با هماهنگی و تعامل با ادارات سطح شهر می توان از خودروهای این ادارات و امکاناتی که دارند در جهت رفع بحران و مشکلات شهروندان استفاده نمود .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24105

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *