×

گشایش نخستین خانه ورزش روستایی گیلان در لاهیجان

  • کد نوشته: 24120
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۲
  • 81 بازدید
  • ۰
  • اولین خانه ورزش روستایی استان گیلان روز سه شنبه در روستای شیخعلی کلایه بخش رودبنه شهرستان لاهیجان افتتاح شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علیرضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان در مراسم بهره برداری از این مجموعه ورزش روستایی گفت: این خانه ورزش روستایی در زمینی به مساحت یکصدمتر مربع […]

    گشایش نخستین خانه ورزش روستایی گیلان در لاهیجان
  • اولین خانه ورزش روستایی استان گیلان روز سه شنبه در روستای شیخعلی کلایه بخش رودبنه شهرستان لاهیجان افتتاح شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علیرضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان در مراسم بهره برداری از این مجموعه ورزش روستایی گفت: این خانه ورزش روستایی در زمینی به مساحت یکصدمتر مربع با اعتبار ۱۰۰ میلیون ریال آماده سازی شده است تا در اختیار جوانان روستایی قرار گیرد.
    وی افزود: این اولین خانه ورزش روستایی در گیلان بشمار می رود که در روستایی شیخعلی کلایه لاهیجان از روستاهای موفق در امر ورزش احداث شده است.

    وی اظهارداشت: یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان طرح خانه ورزش روستایی است و براساس دستورالعملی این وزارتخانه در روستاها مکان های بدون استفاده نظیر واحدهای کوچک صنعتی و غیره شناسایی تعمیر و تجهیز برای استفاده ورزشی در اختیار جوانان روستاها قرار می گیرند.

    وی خاطرنشان کرد: احداث خانه های ورزش روستایی مصوب استانداری گیلان است و در روستاهای این استان استعدادهای خوب ورزشی وجود دارد که باید شناسایی و شکوفا شوند.

    وی ادامه داد: ارزش ساختمان این واحد ۲۲۰میلیون ریال است که از سوی شرکای آن به ورزش روستا اهدا شده است و این اداره نیز در رشته های کشتی ، رزمی شامل تکواندو، کاراته و رشته تنیس روی میز و برای تهیه وسایل سرگرمی مانند فوتبال دستی آن را تجهیز کرده است .

    رییس اداره ورزش شهرستان لاهیجان گفت: احداث ۲۰خانه ورزش روستایی در شهرستان لاهیجان پیش بینی شده است که تا پایان سال جاری پنج خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

    وی با تاکید بر اینکه بیشتر قهرمانان کشور از اقشار کم در آمد جامعه بر خاسته اند ،یادآورشد: هدف از احداث خانه های ورزش روستایی کشف استعدادهای جوانان روستایی ، معرفی و پرورش این استعدادها به جامعه است .

    در مراسم افتتاح این خانه ورزش روستایی خانم بخشی معاون و گروهی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان ، جمعی از هیات های ورزشی و ورزشکاران شهرستان لاهیجان ، بخشدار رودبنه ، ریییس ورزش بومی محلی استان و رییس هیات ورزشی روستایی عشایری گیلان حضور داشتند/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24120

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *