×

الزام شهرداران گیلان به تدوین برنامه پنج ساله توسعه

  • کد نوشته: 24139
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۳
  • 227 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل امور شهری استانداری گیلان از شهرداران ۵۲ شهر این استان خواست تا با هدف توسعه پایدار شهرها، برنامه پنج ساله ای تدوین و به استانداری ارائه کنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، ساحره میر سیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: مدیریت واحد شهری، درآمد […]

    الزام شهرداران گیلان به تدوین برنامه پنج ساله توسعه
  • مدیرکل امور شهری استانداری گیلان از شهرداران ۵۲ شهر این استان خواست تا با هدف توسعه پایدار شهرها، برنامه پنج ساله ای تدوین و به استانداری ارائه کنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، ساحره میر سیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: مدیریت واحد شهری، درآمد پایدار شهرداری، ارتقای عملکرد این نهاد، توسعه متوازن شهرها و توزیع اعتبارات مبتنی بر شاخص ها در دستور کار دولت تدبیر و امید است.
    وی اظهار داشت: با حمایت های دولت، بودجه شهرداری های گیلان از چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۲ به ۱۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال در سال ۹۶ افزایش یافت.
    وی با بیان اینکه شهرداران به شهرها فقط نگاه عمرانی نداشته باشند، افزود: شهرداران باید فضای بهتر زیستن را برای مردم فراهم کنند و صداقت در کار آنها باعث مشارکت مردم با شهرداری ها خواهد شد.
    میرسیدی ، همسایگی با استان یک کشور دیگر را از امتیازات شهرستان آستارا خواند و تصریح کرد: برند سازی نام آستارا و توسعه زیر ساخت های گردشگری و احیای شاخص های فضای سبز و فضای فرهنگی آن، باید در اولویت کاری شهرداران آستارا و لوندویل باشد.
    فرماندار آستارا نیز در این جلسه گفت: به کارگیری بانوان و جوانان در دستگاه های اجرایی جزو برنامه های دولت است و پویایی، تحرک و خلاقیت باید در دستور کار دستگاه های اجرایی باشد.
    یونس رنجکش اضافه کرد: برای اجرای طرح هایی نظیر راه آهن آستارا-آستارا و سد لاستیکی نیازمند همکاری دستگاه های متولی هستیم و مدیران دستگاه ها باید با نگاه ملی با این طرح ها همراهی کنند.
    امام جمعه آستارا نیز در این جلسه خواستار همکاری دستگاه های اجرایی با فرمانداری این شهرستان شد و گفت: این هماهنگی ها زمینه توسعه شهرستان را فراهم خواهد کرد.
    حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: مسئولان باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات آنها را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم به خدمات نظام اسلامی امیدوارتر شوند.
    در ادامه این جلسه احکام مسئولیت شهرداران شهرهای آستارا و لوندویل به آنها اعطا و از تلاش های شهرداران قبلی این شهرها تقدیر شد.
    شهرستان آستارا با ۲ بخش مرکزی و لوندویل و ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24139

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *