×

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان عنوان کرد: ضرورت تحول فضاهای آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

  • کد نوشته: 24184
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۴
  • 207 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فضاهای آموزشی باید متحول شوند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل که با حضور فرماندار […]

    مدیرکل نوسازی مدارس گیلان عنوان کرد: ضرورت تحول فضاهای آموزشی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فضاهای آموزشی باید متحول شوند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» علی اوسط اکبری مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سیاهکل که با حضور فرماندار شهرستان و سایر اعضا در دفتر مدیر آموزش و پرورش سیاهکل برگزار شد حضور یافت و به بیان مطالبی پرداخت.

    وی با بیان اینکه نقدهای سازنده را پذیرا هستیم،خاطر نشان کرد: باید از تجارب یکدیگر به نحو مطلوب استفاده کنیم.

    مقدم با اشاره به سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش یادآورشد: بر اساس این سند فضاهای آموزشی باید متحول شوند.

    وی ضرورت تغییر معماری مدارس را یادآور و خاطر نشان کرد:استان گیلان در چند سال اخیر توانسته معماری مدارس را تغییر داده و براساس معماری ایرانی – اسلامی فضاهای آموزشی را احداث کنیم.

    مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تغییر کاربری مدارس در بعضی از مناطق تاکید کرد: هر فضای آموزشی بر اساس کاربری خاص برای مقاطع مختلف تحصیلی احداث شده لازم است مدیران محترم مناطق و نواحی از تغییر کاربری مقاطع تحصیلی جدا خود داری کنند چون تغییر کاربری علاوه بر تحمیل بار مالی خطر بروز حوادث را نیز در پی خواهد داشت.

    فقر فضاهای سبز از جمله مواردی بود که مهندس مقدم به آن پرداخت و خواستار اهتمام جدی به این مسئله مهم و اساسی شد/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24184

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *