×

کاهش نسبی دما و بارندگی های ملایم در گیلان طی ۲ روز پیش رو

  • کد نوشته: 24245
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۵
  • 162 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، کاهش نسبی دما و بارندگی های ملایم در استان طی ۲ روز پیش رو خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی روز جمعه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و بیش ناپایدار […]

    کاهش نسبی دما و بارندگی های ملایم در گیلان طی ۲ روز پیش رو
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، کاهش نسبی دما و بارندگی های ملایم در استان طی ۲ روز پیش رو خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مازیار غلامی روز جمعه در گفت وگویی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جوی کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده در بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی ملایم مورد انتظار می باشد.

    وی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی نقاط بارندگی ملایم، در برخی نواحی غربی صاف تا نیمه ابری عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی ملایم، برخی نواحی جلگه ای کمی ابری تا نیمه ابری، اواخر وقت در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی (گرم) پیش بینی کرد.

    غلامی افزود: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۳۱ درجه مربوط به منجیل و کمینه دما با ۱۱ درجه مربوط به ماسوله بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۲۵ و ۱۹ درجه عنوان کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24245

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *