×

مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد: رفع مشکل مجتمع آبرسانی ۲۴ روستایی لاهیجان

  • کد نوشته: 24345
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۷
  • 107 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، از رفع مشکل مجتمع آبرسانی ۲۴ روستایی آزارستانکی شهرستان لاهیجان خبر داد و عنوان کرد: با ترمیم خط انتقال ۱۲۵ میلی متری این مجتمع، از هدر رفتن ۲ لیتر بر ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی جلوگیری شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محبعلی رنج ور با […]

    مدیرعامل آبفار گیلان خبر داد:  رفع مشکل مجتمع آبرسانی ۲۴ روستایی لاهیجان
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، از رفع مشکل مجتمع آبرسانی ۲۴ روستایی آزارستانکی شهرستان لاهیجان خبر داد و عنوان کرد: با ترمیم خط انتقال ۱۲۵ میلی متری این مجتمع، از هدر رفتن ۲ لیتر بر ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی جلوگیری شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محبعلی رنج ور با بیان اینکه ۶۰ کلرزن تاسیسات آبرسانی روستایی شهرستان تالش فعال و در مدار بهره برداری است، اظهار کرد: این دستگاه ها به منظور رفع آلودگی میکروبی آب شرب ۳۰ هزار و ۱۲۶ مشترک این شهرستان فعال هستند.

    وی با بیان اینکه از ۶۰ کلرزن تعداد کلرزن ۳۸ دستگاه گازی، ۱۵ دستگاه مایعی و ۷ دستگاه کوزه ای است، افزود: به منظور تامین پایدار کیفیت آب آشامیدنی ۴ روستای اولاکری، دیگه سرا، کله سرا و خلیف آباد، سامانه های کلرزنی این روستاها تعمیر و مجددا راه اندازی شد.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان، هزینه اجرای این طرح را بیش از ۵ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این کلرزن ها کار گندزدایی آب شرب یک هزار و ۸۰۰ خانوار این روستاها را انجام می دهند.

    این مقام مسئول، از رفع مشکل مجتمع آبرسانی ۲۴ روستایی آزارستانکی شهرستان لاهیجان خبر داد و عنوان کرد: با ترمیم خط انتقال ۱۲۵ میلی متری این مجتمع آبرسانی از هدر رفتن ۲ لیتر بر ثانیه آب شرب سالم و بهداشتی جلوگیری شد.

    وی هزینه ترمیم خط انتقال مجتمع آبرسانی آزارستانکی را بیش از ۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و متذکر شد: با انجام این عملیات نوسانات آب آشامیدنی ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار ۲۴ روستای شهرستان لاهیجان برطرف شد.

    رنج ور، با اشاره به مرمت خط آبرسانی ۱۶۰ میلی متری روستای گورندان این شهرستان، خاطرنشان کرد: روستای گورندان دارای ۱۲۱ خانوار تحت پوشش شبکه آبرسانی است لذا ۱۳ میلیون ریال برای رفع این شکستگی هزینه شد و از هدر رفتن ۵ لیتر بر ثانیه آب شرب جلوگیری به عمل آمد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24345

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *