×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: مدال‌آوری کاراته کاهای گیلانی نشان از جایگاه بالای کاراته گیلان در سطح جهانی دارد

  • کد نوشته: 24374
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۷
  • 67 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: دو کاراته کای گیلانی تیم ملی امید ایران در بخش بانوان موفق شدند یک مدال طلا و یک نقره برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند که نشان از قدرت بالای کاراته کاهای گیلانی دارد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مسعود رهنما امروز با اشاره به اینکه نتیجه […]

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: مدال‌آوری کاراته کاهای گیلانی نشان از جایگاه بالای کاراته گیلان در سطح جهانی دارد
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: دو کاراته کای گیلانی تیم ملی امید ایران در بخش بانوان موفق شدند یک مدال طلا و یک نقره برای کاروان ایران به ارمغان بیاورند که نشان از قدرت بالای کاراته کاهای گیلانی دارد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مسعود رهنما امروز با اشاره به اینکه نتیجه کاراته کاهای گیلانی بسیار عالی بوده است اظهار داشت: آویشن باقری و سارا بهمن یار دو کاراته کای گیلانی تیم ملی امید ایران با قرارگیری بر سکوهای قهرمانی و نائب قهرمانی در وزن‌های منفی ۵۵ کیلوگرم و منفی ۵۰ کیلوگرم توانستند به‌خوبی از اعتبار کاراته گیلان و ایران دفاع کنند.

    وی در ادامه بابیان اینکه کاراته گیلان در بخش آقایان نیز نماینده دارد افزود: الیاس محمدزاده در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم امروز بر روی تاتامی خواهد رفت و شانس بالایی برای کسب مدال دارد.

    عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی با اشاره به اینکه داشتن دو مربی از گیلان در سه رده سنی تیم‌های ملی مطلوب است تصریح کرد: فاطمه قاسمی و سعید حسنی پور به‌عنوان مربیان آینده دار در تیم ملی کاراته ایران حضور دارند لیکن کاراته گیلان باید از فرصت حضور این دو مربی بادانش در رده‌های مختلف بهره‌مند شود تا بتواند اعضای بیشتری در تیم ملی داشته باشد.

    رهنما در پایان بابیان اینکه داشتن کرسی بین‌المللی از شاخصه‌های اصلی ارزیابی ادارات کل و فدراسیون‌ ها است گفت: به‌عنوان یک عضو تمام تلاشم را برای توسعه کاراته در جهان انجام می‌دهم. در حوزه کشور عزیزمان نیز تمام تلاشم را می‌کنم تا از حق کشورمان و تثبیت و توسعه جایگاه آن دفاع کنم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24374

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *