×

جوابیه اداره گاز شهرستان لاهیجان درخصوص دریافت آبونمان در قبوض گاز

  • کد نوشته: 24439
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۹
  • 77 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره گاز شهرستان لاهیجان،اداره گاز شهرستان لاهیجان در پی حواشی ایجاد شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی درخصوص “دریافت آبونمان در قبوض گاز” در جوابیه ای این موضوع را شفاف سازی کرد. متن جوابیه به شرح زیر است: با سلام و […]

    جوابیه اداره گاز شهرستان لاهیجان درخصوص دریافت آبونمان در قبوض گاز
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره گاز شهرستان لاهیجان،اداره گاز شهرستان لاهیجان در پی حواشی ایجاد شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی درخصوص “دریافت آبونمان در قبوض گاز” در جوابیه ای این موضوع را شفاف سازی کرد.

    متن جوابیه به شرح زیر است:

    با سلام و احترام؛ پیرو مطالب منتشره درخصوص “دریافت آبونمان در قبوض گاز” توسط اداره گاز شهرستان لاهیجان موارد ذیل را باستحضار مشترکین محترم می رساند:

    الف: “اداره گاز شهرستان لاهیجان” یا “شرکت گاز استان گیلان” هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین و میزان قیمت گازبهاء و دیگر تعرفه های دریافتی مانند آبونمان نداشته و این موضوع براساس دستورالعمل های صادره از “شرکت ملی گاز ایران” اجرایی خواهد گردید.

    ب: بر اساس ابلاغ حکم از سوی دیوان عدالت اداری طی روزهای اخیر در خصوص حذف آبونمان گاز “شرکت ملی گاز ایران” بر اساس حکم صادره، مطابق قانون عمل نموده و نسبت به حذف آبونمان از قبوض آینده اقدام خواهد نمود”

    تمام تلاش کارکنان اداره گاز شهرستان لاهیجان در جهت حفظ و افزایش رضایتمندی مشترکین محترم میباشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24439

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *