×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان : رسانه‌های گیلان در جذب مخاطب موفق بودند

  • کد نوشته: 24651
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۳
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی این استان با ارائه محصولات خبری ارزشمند، در سال‌های گذشته در جذب مخاطب موفق بوده اند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، فیروز فاضلی در بازدید از غرفه مطبوعات گیلان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در […]

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان : رسانه‌های گیلان در جذب مخاطب موفق بودند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: رسانه های مکتوب و مجازی این استان با ارائه محصولات خبری ارزشمند، در سال‌های گذشته در جذب مخاطب موفق بوده اند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ، فیروز فاضلی در بازدید از غرفه مطبوعات گیلان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور در مصلای تهران اظهار داشت: ٢۶٢ نشریه مکتوب و ٩٩ پایگاه خبری در استان گیلان فعال است و فعالیت آنها به عنوان چشمان بیدار جامعه در سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات چشمگیر است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه صنعت چاپ و نشر در استان گیلان از وضعیت مطلوبی برخوردار است، افزود: دستگاه هشت رنگ برای چاپ نشریات گیلان خریداری شد و در حوزه زیبایی شناختی نشریات، موثر خواهد بود.

    فاضلی با بیان اینکه نشریات استانی، یارانه مطبوعاتی خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست‌های وزارت ارشاد، مطبوعات به مرور از یارانه منفک خواهند شد تا به صورت مستقل درآمدزایی کنند.

    بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه ۵ لغایت ١٢ آبان با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از ٩۴٠ رسانه در مصلی امام (ره) تهران برگزار شد/ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24651

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *