×

فرماندار رودسر: اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در رودسر

  • کد نوشته: 24738
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۵
  • 170 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل و کسب‌وکارهای خانگی و خرد در این شهرستان خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»امیر جانبازی در جلسه اشتغال و تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه […]

    فرماندار رودسر: اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در رودسر
  • فرماندار رودسر از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل و کسب‌وکارهای خانگی و خرد در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»امیر جانبازی در جلسه اشتغال و تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و دغدغه اصلی دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است.

    وی استفاده از امکانات موجود در شهرستان رودسر برای ایجاد اشتغال را مورد تأکید مسئولان قرار داد و افزود: رودسر در بخش کشاورزی و گردشگری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده و باید تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از این پتانسیل‌ها به‌منظور رشد و بهبود وضعیت اشتغال شهرستان به کار گیریم.

    فرماندار رودسر از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل و کسب‌وکارهای خانگی و خرد در این شهرستان برای امسال خبر داد و تصریح کرد: این میزان تسهیلات توسط ۴ دستگاه نظارتی شامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت و گردشگری با معرفی متقاضیان به بانک‌های ملی، رفاه و تجارت توزیع می‌شود.

    وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های دولت محترم و برحسب دستور استاندار قرار شده خیلی سریع دستگاه‌های زی ربط نسبت به معرفی متقاضیان و جذب اعتبار مذکور اقدام شود.

    رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این جلسه با ا شاره به اجرای طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها گفت: این طرح در راستای اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی از مقطع کاردانی به بالا را شامل می‌شود.

    شریف حسن‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۴۹۰ نفر از فارغ‌التحصیلان این شهرستان در سامانه کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: متأسفانه فقط ۱۰ واحد پذیرنده برای پذیرش فارغ‌التحصیلان در طرح کارورزی اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود که سایر واحدهای پذیرنده در راستای اجرای این طرح آمادگی خود را اعلام کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24738

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *