×

به طول ۱۱ کیلومتر انجام شد؛ اتمام عملیات آسفالت ۳ راه روستایی در شهرستان سیاهکل

  • کد نوشته: 24836
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۷
  • 106 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان سیاهکل گفت: عملیات آسفالت و روکش ۳ راه روستایی در سیاهکل به اتمام رسید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدتقی لطیفی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: عملیات آسفالت و روکش ۳ راه روستایی در سیاهکل به اتمام رسید. وی افزود:آسفالت راه روستایی […]

    به طول ۱۱ کیلومتر انجام شد؛ اتمام عملیات آسفالت ۳ راه روستایی در شهرستان سیاهکل
  • رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان سیاهکل گفت: عملیات آسفالت و روکش ۳ راه روستایی در سیاهکل به اتمام رسید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدتقی لطیفی رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: عملیات آسفالت و روکش ۳ راه روستایی در سیاهکل به اتمام رسید.

    وی افزود:آسفالت راه روستایی کشتی گیر به میان‌مرز به طول ۸ کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

    رئیس اداره راه وشهرسازی سیاهکل جمعیت روستایی برخوردار از مزایای اجرای این آسفالت را ۱۶۰خانوار عنوان کرد و افزود: به دلیل مواصلاتی‌بودن این محور، چندین روستای مجاور نیز از آن بهره‌مند شدند.

    لطیفی اضافه کرد : آسفالت راه روستایی پله شاه به طول ۱ کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و روکش آسفالت راه روستایی بابا ولی به عین شیخ بطول ۲ کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24836

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *