×

پیام تسلیت فرماندار لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

  • کد نوشته: 24839
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۷
  • 216 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان سیدمحمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت. متن پیام فرماندار شهرستان به شرح ذیل میباشد: در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می‌شود و کران تاکران را در می‌نوردد. […]

    پیام تسلیت فرماندار لاهیجان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان سیدمحمد احمدی فرماندار لاهیجان در پیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت.

    متن پیام فرماندار شهرستان به شرح ذیل میباشد:

    در آینه تاریخ، حوادثی دیده می شود که همانند موج، دامنه می گیرد، گسترده می‌شود و کران تاکران را در می‌نوردد. چنین حادثه هایی، جاوید و بی مرگ است و هیچ سدّ و پرده‌ای را توان پوشاندن آنها نیست.

    یاد حضرت حسین بن علی(ع) با هر اربعین، حرمتی فزون‌تر می یابد؛ زیرا گرامی داشت چهلمین روز شهادت آن پرچمدار بزرگ اسلام، زنده نگهداشتن یاد و خاطره او و پاسداری از ارزش های معنوی است.

    بدینوسیله اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار وسرور شهیدان کربلا و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور شهرستان لاهیجان تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

    سید محمد احمدی
    فرماندار شهرستان لاهیجان

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24839

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *