×

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: خلاقیت جوانان هلال احمر موجب تحول در جامعه می‌شود

  • کد نوشته: 24841
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۷
  • 141 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:جوانان بازوان فکری جمعیت هلال احمر هستند و استفاده از فکر و خلاقیت آنان باعث تحول در جامعه و سازمان می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی ولی‌پور در اولین گردهمایی دبیران کانون های جمعیت هلال احمر،گفت: یکی از افتخار ما حضور در کنار جوانان و فعالیت در […]

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان: خلاقیت جوانان هلال احمر موجب تحول در جامعه می‌شود
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:جوانان بازوان فکری جمعیت هلال احمر هستند و استفاده از فکر و خلاقیت آنان باعث تحول در جامعه و سازمان می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی ولی‌پور در اولین گردهمایی دبیران کانون های جمعیت هلال احمر،گفت: یکی از افتخار ما حضور در کنار جوانان و فعالیت در کنار این سرمایه‌های بی بدلیل است .

    وی افزود: جوانان بازوان فکری جمعیت هلال احمر هستند و استفاده از فکر و خلاقیت آنان باعث تحول در جامعه و سازمان می‌شود .

    ولی پور با تاکید به اینکه اعضای هلال احمر یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های این نهاد خیریه است،ادامه داد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب جهت رشد و تربیت جوانانی است که با علاقه و فکر نو به این جمعیت قدم می‌گذارند و امیدواریم با کمک و یاری همین اعضا بتوانیم در جهت تحقق اهداف والای هلال احمر در ساختن جامعه ای توانمند و موفق قدم برداریم .

    وی گفت: معاونت جوانان برای سرعت بخشیدن و رفع موانع نیازمند یاری و پشتیبانی دبیران کانونها است و باید با تلاش بیشتر بتوانیم بیش از قبل باعث درخشش فعالیت‌های جوانان استان در سطح کشور باشیم .

    وی خاطرنشان کرد: استان دارای ۲۷۴ کانون دانش آموزی ، ۱۱۹ کانون غنچه‌های هلال، ۴۶ کانون دانشجویی و ۲۶ کانون جوانان است که با تلاش و حضور موفق خود در برنامه‌های ملی و فرهنگی و کسب مقام‌های برتر کشوری این مسئله را تحقق بخشیده‌اند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24841

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *