×

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: شهرداران مناطق گزارش املاک تهاتری را به شورا اطلاع دهند

  • کد نوشته: 24921
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۰
  • 133 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شهرداران مناطق گزارش املاک تهاتری را به شورا اطلاع دهند، گفت: شهرداری بدون اطلاع شورا نسبت به این کار اقدام نکنند. به گزارش «پایگاه خبری گیل ‌و دیلم»، سید امیرحسین علوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است در مواقعی شهرداری رشت به علت […]

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت: شهرداران مناطق گزارش املاک تهاتری را به شورا اطلاع دهند
  • رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شهرداران مناطق گزارش املاک تهاتری را به شورا اطلاع دهند، گفت: شهرداری بدون اطلاع شورا نسبت به این کار اقدام نکنند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل ‌و دیلم»، سید امیرحسین علوی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است در مواقعی شهرداری رشت به علت بدهی و یا در قبال دریافت مطالباتش تهاتر انجام دهد.

    وی با اشاره به اینکه در تهاترها باید تمامی جوانب سنجیده شود، گفت: شورا و شهرداری رشت امانت‌دار مردم هستند و املاکی که در اختیار شهرداری است بیت‌المال است که شهرداران مناطق باید در حفظ و حراست از آن‌ها بکوشند.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اذعان به اینکه شهرداران مناطق گزارش املاک تهاتری را به شورا اطلاع دهند، افزود: به‌منظور شفاف‌سازی و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل شهرداران مناطق رشت املاک تهاتری را به اطلاع شورا برسانند و بدون اطلاع شورا نسبت به این کار اقدام نکنند.

    علوی گفت: در انجام تهاترها اشکالاتی وجود داشته و شهرداران مناطق رشت باید در انجام تهاترها دقت داشته باشند و در این خصوص مسئولیت‌پذیر باشند.

    وی تصریح کرد: اعضای شورا، منتخبین و مورد اعتماد مردم رشت هستند و باید در حفظ و حراست از اموال شهرداری رشت تلاش کنند.

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه اعضای شورا در صورت مشاهده تهاترهای غیرضروری و غیرمنصفانه با مجریان برخورد خواهند کرد، تصریح کرد: اعضای شورا با جدیت تمام مباحث را تحت کنترل و نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی با متخلفین برخورد خواهند کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24921

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *