×

استاندار گیلان خبر داد: توافق پرداخت ۷۹۵ میلیارد تومان برای مصوبات سفر و طرح های گیلان

  • کد نوشته: 24928
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۰
  • 116 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که صبح امروز با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن عذیر استانداری برگزار شد با اشاره به استخراج اولویتهای توسعه ای گیلان اظهار داشت : […]

    استاندار گیلان خبر داد: توافق پرداخت ۷۹۵ میلیارد تومان برای مصوبات سفر و طرح های گیلان
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر مصطفی سالاری در این نشست که صبح امروز با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن عذیر استانداری برگزار شد با اشاره به استخراج اولویتهای توسعه ای گیلان اظهار داشت : ساختاری در طول ساختار شورای برنامه‌ریزی مبتنی بر موضوعات تخصصی و با هدف برنامه های راهبردی با ارقام مشخص و با مشارکت عمومی و خرد جمعی در حوزه های مختلف گردشگری ، صنعت ، حمل و نقل جاده ای و ریلی و ترکیبی ، ساخت سد و تامین آب شرب و کشاورزی و صنعتی و کارهای اساسی و توسعه ای استان ایجاد شده است .

    وی افزود : برنامه های راهبردی با ابعاد مشخص ، هم وضع مشخص و هم وضع مطلوب بزودی توسط مدیران کل دستگاه های اجرایی تهیه خواهد شد و با تشکل کمیته‌ای مباحث توسعه‌ای استان و کارهای اساسی توسعه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از نهایی شدن مبنای کار در بخشهای مختلف قرار می گیرد.

    دکتر سالاری از توافق پرداخت ۷۹۵ میلیارد تومانی استانداری گیلان با سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوبات سفر و طرح های استان خبر داد .

    نماینده عالی دولت در گیلان خواسته استان جهت تکمیل کامل پروژه‌های سفر را مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

    وی تصریح کرد: اهتمام داریم تا با یک حرکت شتابان در مسیر توسعه گیلان با حمایت مردم، کمک گرفتن از صاحبان خرد ، نخبگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلو ببریم و آنچه به مردم قول دادیم به نتیجه برسانیم.

    استاندار گیلان به بودجه سال ۹۷ نیز اشاره و بیان کرد: پیشنهادات لایحه بودجه ۹۷ را تدوین و به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تقدیم می کنیم.

    وی با قدردانی از زحمات و حمایت‌های دکتر نوبخت ، وی را منشأ اثرگذاری در جهت توسعه استان دانست و افزود: انشاء ا… از حمایت‌ها هرچه بیشتر دکتر نوبخت در جهت توسعه گیلان بهره‌مند شویم.

    وی گفت: در این مدت که بنده در گیلان حضور دارم هربار به دکتر نوبخت جهت مسائل توسعه‌ای گیلان مراجعه کردم هیچگاه با دست خالی برنگشتیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24928

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *