×

زلزله در گیلان خسارتی نداشت

  • کد نوشته: 25008
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۲
  • 130 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان گفت: زلزله دیشب در گیلان هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عباس صابر با بیان اینکه شب گذشته به دلیل زلزله شدید در شهر سلیمانیه عراق شدت زلزله در استان گیلان هم با میزان کمتری حس شده گفت: زمین‌لرزه در گیلان […]

    زلزله در گیلان خسارتی نداشت
  • مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان گفت: زلزله دیشب در گیلان هیچگونه خسارت جانی و مالی در بر نداشت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عباس صابر با بیان اینکه شب گذشته به دلیل زلزله شدید در شهر سلیمانیه عراق شدت زلزله در استان گیلان هم با میزان کمتری حس شده گفت: زمین‌لرزه در گیلان تحت تأثیر زلزله عراق است و با توجه به شدت زلزله در عراق،زلزله در این استان هم احساس شده است.

    وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از خسارت‌ زلزله در گیلان گزارش نشده است و به یقین می توانیم بگوییم هیچگونه خسارتی به گیلان وارد نشده است.

    مدیرکل مدیریت بحران استان گیلان همچنین از اعزام جامعه پزشکی، پرستاری و امدادی استان به مناطق زلزله زده خبر داد.

    وی همچنین جان باختن تنی چند از هموطنان عزیز در حادثه زلزله اخیر، را تسلیت گفت و اظهار کرد: بنده نیز ضمن عرض تسلیت این حادثه محنت بار به ملت شریف ایران به ویژه مردم بزرگوار غرب کشور و خانواده‌های مصیبت دیده، طلب شفای عاجل مصدومان، صبر و شکیبایی برای تحمل این مصیبت و کاهش آلام خسارت دیدگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25008

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *