×

امام‌جمعه سیاهکل: امیدوارم شهردار به‌عنوان عضو ششم شورا کار کند و همه اعضا به وی کمک کند

  • کد نوشته: 25232
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۶
  • 136 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه سیاهکل بابیان اینکه دشمن از روی زبونی بسیاری از کارها را انجام می‌دهد، گفت: اگر حریری در عربستان سعودی از ایران بدگویی نکند، می‌بایست در کجا این کار را انجام بدهد؟ به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با تسلیت به […]

    امام‌جمعه سیاهکل: امیدوارم شهردار به‌عنوان عضو ششم شورا کار کند و همه اعضا به وی کمک کند
  • امام جمعه سیاهکل بابیان اینکه دشمن از روی زبونی بسیاری از کارها را انجام می‌دهد، گفت: اگر حریری در عربستان سعودی از ایران بدگویی نکند، می‌بایست در کجا این کار را انجام بدهد؟

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، با تسلیت به مناسبت وفات پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: به مناسبت این ایام و دو ماه عزاداری محرم و صفر، دسته عزاداری ویژه‌ای از جلوی سپاه سیاهکل تا بقعه برفجان با حضور نیروهای تیپ تکاور میرزا کوچک خان در روز دوشنبه برگزار می‌شود.

    وی با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در سال ۵۹، گفت: به روح تمامی شهدا، ایثارگران و رزمندگان که نگذاشتند یک وجب از خاک میهنمان به دست دشمنان بیافتد و جان خودشان را نثار کردند درود می‌فرستیم.

    امام‌جمعه سیاهکل با گرامیداشت آغاز هفته بسیج، گفت تصریح کرد: کار بسیج ایثارگری و اخلاص است و امام بسیجی‌ها امیرالمؤمنین است که خلاصه تمامی خوبی‌ها می‌باشد.

    شکسته‌دل بابیان اینکه بسیج یعنی به صحنه و به میدان آمدن، افزود: معنای فرهنگ بسیجی به تعبیر مقام معظم رهبری؛ پیش رو بودن در تمامی عرصه‌های اساسی زندگی است.

    وی با اشاره به شروع به کار شهردار سیاهکل، خاطرنشان کرد: برای شهردار جدید سیاهکل آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شهردار به‌عنوان عضو ششم شورا کار کند و همه اعضا به وی کمک کند.

    امام‌جمعه سیاهکل خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل، گفت: ما به شما از اینکه انتخاب خوب و شایسته‌ای داشته‌اید خدا قوت گفتیم، شهردار پس‌ازاین نیازمند حمایت شایسته است تا کارهای خوبی درسیاهکل انجام شود.

    شکسته‌دل بابیان اینکه امیدوارم اعضای شورا شهردار سیاهکل با کمک مسئولین موفق باشد، ابراز کرد: بابیان اینکه یکی از کارهایی که شهردار سیاهکل اعلام کرده انجام می‌دهد این است که با اصلاح بافت فرسوده در جلوی مسجد، خانه خدا را از محجوریت بیرون بیاورد.

    وی با ابراز همدردی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، گفت: در خانه‌سازی خانه‌ها باید مقاوم و با اصول ایمنی ساخته شود، زیرا جان انسان مهم است، پیغمبر حتی قبر را محکم درست می‌کرد و می‌فرمود خداوند دوست دارد انسان کار خود را به‌خوبی انجام بدهد.

    امام‌جمعه سیاهکل افزود: البته هرچقدر بخواهیم محکم سازی کنیم؛ اگر خداوند بخواهد عذاب خود را نازل کند این کار را انجام می‌دهد.

    شکسته‌دل تصریح کرد: خداوند می‌فرماید اگر در حادثه سختی انسان جان خود را از دست بدهد؛ مقام شهید را دارد و بازماندگانی که بر مصیبت می‌کنند از این حادثه پیروز بیرون می‌آیند.

    وی بابیان اینکه مردم ایران مانند همیشه در کنار یکدیگر هستند، گفت: از سرکشی‌های مسئولین کشور و حضور به‌موقع مردم فهیم کشورمان قدردانی می‌کنم.

    امام‌جمعه سیاهکل افزود: با هماهنگی که با روحانیون کرمانشاه انجام‌شده، آن‌ها اعلام کرده‌اند که نیازهای ضروری مردم زلزله‌زده این استان پتو، وسایل گرمایشی، آب و چادر می‌باشد.

    شکسته‌دل با اشاره به ماجرای استعفای سعد حریری نخست‌وزیر لبنان در عربستان سعودی تصریح کرد: برخی می‌گویند سعد حریری تابعیت سعودی داشته و مانند برخی از شاهزادگان سعودی به‌عنوان متهم مالی محکوم‌شده است، مطلب دوم این است که عربستان از طرف آمریکا مأموریت دارد تا داعش را مدیریت کند، هم‌اکنون سفره داعشی ها جمع شده و باید با این کار افکار را منحرف کند و در نکته سوم اعلام می‌شود حریری از مهره‌های عربستان است که موجب تقویت حزب‌الله شده و برنامه‌های آن‌ها را در لبنان انجام نداده به همین جهت وی را وادار به استعفا کرده‌اند.

    وی بابیان اینکه دشمن از روی زبونی بسیاری از کارها را انجام می‌دهد، گفت: اگر حریری در عربستان سعودی از ایران بدگویی نکند، می‌بایست در کجا این کار را انجام بدهد؟

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25232

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *