×

فرماندار آستانه‌اشرفیه: بهسازی جاده از اولویت‌های اصلی آستانه‌اشرفیه است

  • کد نوشته: 25258
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۷
  • 118 بازدید
  • ۰
  • فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه بهسازی جاده از اولویت‌های اصلی شهرستان است افزود: درزمینهٔ جاده چهار باندِ آستانه کیاشهر به دلیل اینکه حائل جداکننده دو طرف وجود ندارد و دو طرف جاده هم کامل نشده و جدول نخورده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، رحیم حیدری امشب در نشست خبری بابیان اینکه […]

    فرماندار آستانه‌اشرفیه: بهسازی جاده از اولویت‌های اصلی آستانه‌اشرفیه است
  • فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه بهسازی جاده از اولویت‌های اصلی شهرستان است افزود: درزمینهٔ جاده چهار باندِ آستانه کیاشهر به دلیل اینکه حائل جداکننده دو طرف وجود ندارد و دو طرف جاده هم کامل نشده و جدول نخورده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، رحیم حیدری امشب در نشست خبری بابیان اینکه یکی از موضوعاتی که می‌تواند به رشد و ارتقای کیفیت زندگی مردم در آستانه و کیاشهر کمک کند موضوع گردشگری است اظهار کرد: راه هم یکی از زیربناها و زیرساخت‌هایی است که می‌تواند به مردم منطقه کمک کند.

    وی افزود: علاوه بر مردم محلی و بومی حدود ۱۰ میلیون نفر مسافر داریم که از این مسیر تردد می‌کنند و برای آن‌ها هم که شده باید این جاده خیلی خوب و قابل‌استفاده باشد.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه بیان کرد: طی سال‌های اخیر این جاده در دستور کار راه و شهرسازی قرار گرفت و امکانات خوبی هم مهیا کردند ولی نهایی و هنوز جاده کامل اجرانشده و اگر کامل اجرانشده باشد روفوژهای وسط هم اجرانشده به این معنا که یک مسافر یا یک عابر پیاده بخواهد از عرض جاده عبور کند نمی‌داند کدام طرف را باید نگاه کند یا به کدام طرف توجه کند به همین خطراتی متوجه آن‌ها خواهد شد.

    حیدری بابیان اینکه از طرف دیگر به دلیل عدم اجرا کامل جاده امکان نصب چراغ روشنایی هم فراهم نیست گفت: طبیعتاً یکی از اولویت‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه موضوع راه‌ها است، ازجمله راه آستانه‌اشرفیه، رود بنه انبار سر است.

    وی افزود: روستاها در دو طرف واقع‌شده‌اند و مدارس در یک‌طرف هستند و دانش آموزان در سمت دیگر ساکن هستند و برای رسیدن به مدرسه باید از این جاده عبور کنند اگر جاده کامل باشد امکان زدن پل‌های هوایی هم مهیا می‌شود و مردم ما با خطرات روبرو هستند.

    فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه بهسازی جاده از اولویت‌های اصلی شهرستان است افزود: درزمینهٔ جاده چهار باندِ آستانه کیاشهر به دلیل اینکه حائل جداکننده دو طرف وجود ندارد و دو طرف جاده هم کامل نشده و جدول نخورده است و تیرهای روشنایی هم وجود نداشته و هم در بعضی نقاط به دلیل اینکه هنوز کامل نشده و آن روکش لازم را نکشیدند آب در آنجا جمع می‌شود و آب‌گرفتگی سبب خیلی از تصادفات می‌شود.

    حیدری با اشاره به پل ورودی آستانه‌اشرفیه افزود: با توجه به تلاشی که دوستان راه داشتند این پل سازه‌هایش در حال تمام شدن است و کابل‌هایش خریداری‌شده و حدود دومیلیاردی هم توسط سازمان برنامه‌وبودجه داده‌شده و امیدواریم با یک حرکت جدی که انجام خواهند داد ظرف دو سه ماه آینده به امید خدا زیر بار ترافیک می‌رود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25258

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *