×

فرمانده سپاه سیاهکل: ارسال ۲ کامیون از کمک‌های مردم سیاهکل به زلزله‌زدگان کرمانشاه

  • کد نوشته: 25262
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۷
  • 153 بازدید
  • ۰
  • فرمانده سپاه سیاهکل گفت: تاکنون دو کامیون از کمک‌های مردم سیاهکل به مرکز استان برای ارسال به کرمانشاه فرستاده‌شده است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ داریوش خوشحال با تسلیت حادثه غم‌انگیز وقوع زلزله در غرب کشور اظهار کرد: مردم شریف و نوع‌دوست ایران نشان داده‌اند که در تمامی مشکلات در کنار یکدیگر […]

    فرمانده سپاه سیاهکل: ارسال ۲ کامیون از کمک‌های مردم سیاهکل به زلزله‌زدگان کرمانشاه
  • فرمانده سپاه سیاهکل گفت: تاکنون دو کامیون از کمک‌های مردم سیاهکل به مرکز استان برای ارسال به کرمانشاه فرستاده‌شده است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سرهنگ داریوش خوشحال با تسلیت حادثه غم‌انگیز وقوع زلزله در غرب کشور اظهار کرد: مردم شریف و نوع‌دوست ایران نشان داده‌اند که در تمامی مشکلات در کنار یکدیگر هستند و در حادثه زلزله کرمانشاه نیز یک‌بار دیگر این همدلی را به اثبات رسانده‌اند.

    وی گفت: سپاه پاسداران شهرستان سیاهکل به‌منظور کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه، در حال جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست سیاهکل می‌باشد.

    فرمانده سپاه سیاهکل بابیان اینکه تاکنون دو کامیون از کمک‌های مردم سیاهکل به مرکز استان برای ارسال به کرمانشاه فرستاده‌شده است، افزود: اقلام ارسالی شامل ۱۵ قلم از انواع خوراکی، آب، کنسرو جات، چای، پتو و وسایل گرمایشی می‌باشد.

    خوشحال با تشکر از مردم و مسئولین سیاهکل تصریح کرد: مردم نجیب شهرستان سیاهکل می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خودشان را به چادر سپاه در روبروی بانک ملی سیاهکل و یا سپاه پاسداران این شهرستان ارائه دهند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25262

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *