×

یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ تحقق وعده های انتخاباتی؛ “اتاق شیشه ای”! از شعار تا عمل!؟

  • کد نوشته: 25514
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۳
  • 141 بازدید
  • ۰
  • با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز به کار و فعالیت شورای اسلامی دوره ی چهارم شهرستان لاهیجان ، علی رغم وعده ی انتخاباتی که توسط اعضای فعلی در تبلیغات انتخاباتی شان ، در خصوص شفاف سازی عملکرد شورا ، اعم از علنی نمودن مصوبات و درج آن در وبسایت خبری این پارلمان شهری […]

    یادداشت اختصاصی گیل و دیلم؛ تحقق وعده های انتخاباتی؛  “اتاق شیشه ای”!  از شعار تا عمل!؟
  • با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز به کار و فعالیت شورای اسلامی دوره ی چهارم شهرستان لاهیجان ، علی رغم وعده ی انتخاباتی که توسط اعضای فعلی در تبلیغات انتخاباتی شان ، در خصوص شفاف سازی عملکرد شورا ، اعم از علنی نمودن مصوبات و درج آن در وبسایت خبری این پارلمان شهری ، پیگیری هایی نیز در این خصوص صورت پذیرفته اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای در پی نداشته است‌.

    گفتنی است بنا بر اظهارات مطلعین ، شعار انتخاباتی اکثر اعضای فعلی منتخب در انتخابات اردیبهشت ۹۶ ، و ایرادی که بر اعضای شورای دوره ی چهارم وارد آورده اند، همین عدم شفاف سازی ها و ارائه ی صحیح و متوالی گزارشات بوده.

    این در حالیست که مصوبات شورای اسلامی شهر در برخی از شهر و شهرستان های دیگر (به عنوان مثال ، کلانشهر های متعددی همچون رشت ، مشهد، قم ، بهمراه تاریخ صدور مصوبات و شماره ی صدور آن! ، بصورت علنی انتشار یافته و استقبال کم نظیر عمومی را نیز در پی داشته است.

    پاسخ طرح این سوال که چرا ، با وجود حضور چهره ی های جدید در شورای دوره ی پنجم ،هنوز ساختار عملکردی آن! متوجه تغییرات اساسی نشده را می توان از انتخاب پر حاشیه و هزینه سازی چون انتخاب شهردار (بدون رزومه شهرداری) برای سکانداری شهرداری شهرستان لاهیجان ، در یافت!

    حال باید همچنان منتظر ماند که اعضای فعلی شورای اسلامی شهر لاهیجان تا چه میزان برتحقق وعده ی انتخاباتی خود ثابت قدم مانده و تا چه زمانی این اتاق شیشه ای (شفاف)! در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت!

    یا اینکه شاید باز هم لاهیجان ، از این قاعده، مستثنی! تلقی می گردد!

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25514

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *