×

از سوی متولیان پارک علم و فناوری مواردی طرح شده که امکان ایجاد این فضا در شهرستان وجود ندارد

  • کد نوشته: 25603
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۵
  • 131 بازدید
  • ۰
  • فرماندار لاهیجان، به سفر یکروزه استاندار گیلان به شهرستان ها اشاره کرد و گفت: استاندار در آینده نزدیک میهمان لاهیجان خواهد بود که امیدواریم در این سفر مسائل مهم شهرستان مطرح شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: براساس دستور استاندار گیلان، دستگاه های اجرایی […]

    از سوی متولیان پارک علم و فناوری مواردی طرح شده که امکان ایجاد این فضا در شهرستان وجود ندارد
  • فرماندار لاهیجان، به سفر یکروزه استاندار گیلان به شهرستان ها اشاره کرد و گفت: استاندار در آینده نزدیک میهمان لاهیجان خواهد بود که امیدواریم در این سفر مسائل مهم شهرستان مطرح شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سید محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان، اظهار کرد: براساس دستور استاندار گیلان، دستگاه های اجرایی نباید علیه دستگاه اداری دیگر شکایت کنند و اگر مشکلی وجود داشت، این مشکل و اختلاف از طریق حکمیت در شهرستان یا استان و در نهایت در وزارتخانه های مربوطه رسیدگی خواهد شد.

    فرماندار لاهیجان، نسبت به تاخیر در تاسیس پارک علم و فناوری این شهرستان انتقاد و از آن به عنوان یک ضرورت یاد کرد و افزود: تلاش های زیادی برای ایجاد پارک علم و فناوری از سوی مسئولان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی انجام شده است، اما از سوی متولیان مواردی طرح شده که ایجاد این فضا در شهرستان وجود ندارد.

    وی به سفر یکروزه استاندار گیلان به شهرستان ها اشاره کرد و گفت: استاندار در آینده نزدیک میهمان لاهیجان خواهد بود که امیدواریم در این سفر مسائل مهم شهرستان مطرح و به برکت قدوم ایشان تصمیمات بسزایی اتخاذ شود.

    این مقام مسئول تصریح کرد: مدیران استانی بنا به دستور استاندار از هفته‌های آتی قرار است به شهرستان ها سفر کنند که این مدیران باید با برنامه مشخص وارد شهرستان شوند و بدون هماهنگی با فرماندار ورود مدیرکل به شهرستان موضوعیت نخواهد داشت.

    احمدی عنوان کرد: دبیرخانه ای در حوزه معاونت عمرانی فرمانداری مستقر است و مدیران شهرستانی باید برنامه های خود را به این معاونت ارائه کنند تا سفر مدیران کل به شهرستان به تفاهم‌نامه‌ای در رابطه با طرح ها منجر شود.

    وی با مهم دانستن اشتغال، سهم لاهیجان از طرح تکاپو را از مطالبه این شهرستان دانست و از مسئولان ذیربط خواست که آن را از استان پیگیری کنند.

    فرماندار لاهیجان، به فداکاری های سردار سلیمانی در قائله داعش اشاره کرد و یادآور شد:با دلاوری های این سردار مقتدر اسلامی شجره خبیثه داعش به تاریخ سپرده و منطقه از شر این گروهک جنایتکار آزاد شد.

    احمدی، به نقش مطبوعات و رسانه ها در انعکاس واقعیت ها اشاره کرد و گفت: مدیران شهرستان ارتباط خوبی با رسانه ها ندارند و رسانه ها هم اگر می خواهند به تحلیل مسائل بپردازند، باید در انعکاس مطالب اخلاق مدارانه و منصفانه تحلیل کنند و اخلاق اسلامی را در نظر بگیرند.

    وی ارائه طرح های اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی شهرستان را از اقدامات مهم در جهت تحقق شعار سال ۹۶ ذکر کرد و افزود: دولت دوازدهم با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن آن به دنبال رفع معضل بیکاری جوانان، احیای واحدهای صنعتی، رونق تولید و اشتغال است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25603

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *