×

بارندگی پراکنده و ابرناکی آسمان گیلان طی ۲ روز پیش رو

  • کد نوشته: 25717
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۷
  • 126 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی ۲ روز پیش رو ، شاهد بارندگی پراکنده همراه با افزایش ابر خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز سه شنبه اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه […]

    بارندگی پراکنده و ابرناکی آسمان گیلان طی ۲ روز پیش رو
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی ۲ روز پیش رو ، شاهد بارندگی پراکنده همراه با افزایش ابر خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز سه شنبه اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس در بعضی نقاط افزایش ابر، بارندگی و گاهی وزش باد مورد انتظار است.

    وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط ابری و بارندگی پراکنده عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود، گاهی افزایش ابر و احتمال بارندگی پراکنده پیش بینی می شود.

    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با ۱۸ درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دما را با صفر درجه مربوط به شهرهای جیرنده و ماسوله ذکر کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۵ و ۹ درجه عنوان کرد.

    وی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته در بندرانزلی با افزون بر ۳۰ میلیمتر بارندگی ثبت شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25717

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *