×

کاهش نسبی دما، وزش باد و بارندگی در گیلان از فردا

  • کد نوشته: 25755
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۸
  • 141 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش نسبی دما، وزش باد و بارندگی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز چهارشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی سامانه ناپایدار از فردا در منطقه است که موجب ابرناکی، […]

    کاهش نسبی دما، وزش باد و بارندگی در گیلان از فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش نسبی دما، وزش باد و بارندگی در استان از فردا (پنجشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مازیار غلامی روز چهارشنبه بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تقویت تدریجی سامانه ناپایدار از فردا در منطقه است که موجب ابرناکی، کاهش نسبی دما، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) تا اوایل هفته آینده می شود.

    وی ادامه داد: بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده، گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار ، بارندگی پراکنده دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارندگی پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود، بتدریج ابری و بارندگی و وزش باد (طی عصر و شب گاهی شدید) ، اواخر وقت در ارتفاعات بالاتر از ۲هزارمتر بارش برف پیش بینی کرد.

    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۸ درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دما با یک درجه مربوط به جیرنده بوده است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای شهر رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۵ و ۱۰ درجه عنوان کرد.

    غلامی گفت: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با افزون بر ۳۰ میلیمتر بارندگی در بندرانزلی ثبت شده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25755

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *