×

نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان؛ پیروزی دوباره مرداویج سیاهکل

  • کد نوشته: 25802
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۰
  • 146 بازدید
  • ۰
  • هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان با برتری تیم‌های هیات والیبال رشت، فولاد گیلان، هیات والیبال انزلی، هیات والیبال کوچصفهان، مرداویج سیاهکل، وحدت جوانان ماسال، ستارگان شمال چابکسر و شهرداری لنگرود به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان عصر امروز پنجشنبه با برگزاری ۸ […]

    نتایج هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان؛ پیروزی دوباره مرداویج سیاهکل
  • هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان با برتری تیم‌های هیات والیبال رشت، فولاد گیلان، هیات والیبال انزلی، هیات والیبال کوچصفهان، مرداویج سیاهکل، وحدت جوانان ماسال، ستارگان شمال چابکسر و شهرداری لنگرود به پایان رسید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان عصر امروز پنجشنبه با برگزاری ۸ مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد و تا حد زیادی چهره تیم های صعودکننده مشخص شد.

    در گروه الف این مسابقات هیات والیبال رشت و فولاد گیلان با نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب در برابر بازرگانی دریانورد آستارا و شهرداری رضوانشهر به پیروزی دست یافتند. هفته آتی دربی رشت بین هیات والیبال و فولاد تکلیف تیم نخست گروه الف را مشخص خواهد کرد.

    در گروه ب این مسابقات تیم هیات والیبال انزلی در سالن شهید انصاری موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میهمان خود وحدت شاندرمن به برتری دست یابد. دیگر دیدار این گروه بین دو تیم هیات والیبال کوچصفهان و شهرداری لیسار برگزار شد که با نتیجه ۳ بر صفر به سود هیات والیبال کوچصفهان خاتمه یافت.

    در گروه سی این رقابت‌ها تیم های مرداویچ سیاهکل و وحدت جوانان ماسال به ترتیب با نتایج ۳ بر صفر و ۳ بر ۱ در برابر میزبان‌های خود هیات والیبال فومن و هیات والیبال صومعه‌سرا به برتری دست یافتند.

    در پایان در گروه دی این رقابت‌ها تیم شهرداری لنگرود با نتیجه ۳ بر ۲ در برابر شهرداری کوچصفهان و تیم ستارگان شمال چابکسر با نتیجه ۳ بر ۱ در برابر چای رفاه لاهیجان به برتری دست یافتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25802

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *