×

امام‌جمعه سیاهکل: برخی از مردم می‌گفتند اگر فلان شخص شهردار شود ما کفن می‌پوشیم و به خیابان می‌رویم/شهردار خوبی به سیاهکل آمده است

  • کد نوشته: 25813
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۰
  • 150 بازدید
  • ۰
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به گزارش ۱۰۰ روزه رئیس‌جمهور به مردم گفت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهور داده باید به‌صورت عملی برای آن بکوشد و فقر و مشکل بیکاری و مسکن برطرف شده و مردم بر سر سفره خود آن را لمس کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی […]

    امام‌جمعه سیاهکل: برخی از مردم می‌گفتند اگر فلان شخص شهردار شود ما کفن می‌پوشیم و به خیابان می‌رویم/شهردار خوبی به سیاهکل آمده است
  • امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به گزارش ۱۰۰ روزه رئیس‌جمهور به مردم گفت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهور داده باید به‌صورت عملی برای آن بکوشد و فقر و مشکل بیکاری و مسکن برطرف شده و مردم بر سر سفره خود آن را لمس کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پس از انتخاب شهردار سیاهکل گفتم که شهردار خوبی به سیاهکل آمده است و برخی در پاسخ گفتند که شما از کجا می‌دانید که وی خوب است، این گفته‌های من بدان معنا نبود که فقط شهردار منتخب خوب بوده، زیرا بعضی از گزینه‌ها خوب بودند و ما نیز تمایل داشتیم که آن‌ها بیایند.

    وی بابیان اینکه در تعابیر صحبت‌های من آمده که فقط این شخص خوب بوده که چنین نیست، افزود: بعضی از گزینه‌های شهرداری شایسته این مسئولیت نبودند و برخی از مردم می‌گفتند اگر فلان شخص بیاید ما کفن می‌پوشیم و به خیابان می‌رویم.

    امام‌جمعه سیاهکل با گرامیداشت روز مجلس، گفت: امیدواریم با تصویب قوانینی که به درد مردم بخورد؛ مشکل بیکاری و مسکن مردم برطرف شود.

    شکسته‌دل با اشاره به گزارش ۱۰۰ روزه رئیس‌جمهور به مردم، تصریح کرد: از زحمات دولت تشکر می‌کنیم، ما خیرخواه دولت هستیم و دولت نیز خیرخواه نظام است و در برابر رهبری نیست.

    وی بابیان اینکه تاکنون کارهای خوبی توسط دولتمردان انجام‌شده است، گفت: وعده‌هایی که رئیس‌جمهور داده باید به‌صورت عملی برای آن بکوشد و فقر و مشکل بیکاری و مسکن برطرف شده و مردم بر سر سفره خود آن را لمس کنند.

    امام‌جمعه سیاهکل در رابطه با ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم تمامی دارایی‌شان در زلزله ازدست‌رفته و اینکه اعلام شود با وام بخواهند دوباره به زندگی برگردند برای آن‌ها بسیار دشوار است.

    شکسته‌دل افزود: می‌بایست یک عزم جدی بین مردم و مسئولین شکل بگیرد تا وام‌هایی که به این مردم آسیب‌دیده داده می‌شود بلاعوض باشد تا حداقل در این بخش مشکلی نداشته باشند.

    وی با گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، گفت: اتفاقی که در سال ۱۳۳۲ افتاد این بود که سه دانشجو به دلیل اعتراض به آمدن نیکسون معاون رئیس‌جمهور آن موقع آمریکا؛ توسط رژیم شاه ملعون به شهادت رسیدند.

    امام‌جمعه سیاهکل ابراز کرد: روز ۱۶ آذر می‌بایست مظهر بصیرت، آزاده اندیشی و انتقاد دانشجوها باشد تا دانشجویان بتوانند حرف‌های خودشان را برای تعالی کشور در ذیل آداب اسلامی بزنند.

    شکسته‌دل افزود: باید انتقاد انجام شود و نباید زبان‌ها بسته شود، گاهی ممکن است دانشجو حرفی بزن و تند باشد؛ مسئولین نباید جلوی آن‌ها را بگیرند؛ اما در انتقادها نیز باید آداب اسلامی رعایت شده و احترام‌ها حفظ شود.

    وی با گرامیداشت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی، تصریح کرد: این شهید بزرگوار در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی سرخود را درراه آرمان و اسلام‌خواهی داد و از راه خود کوتاه نیامد.

    امام‌جمعه سیاهکل بابیان اینکه در رابطه باسابقه روحانی بودن میرزا کوچک خان کمتر گفته‌شده است، افزود: گیلان مجاهدهای زیادی را در راه اسلام و آزادی‌خواهی داده است.

    شکسته‌دل با تبریک سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: پیامبر نقش بسیار مهمی در ورود انسان به سمت خوبی‌ها و امام جعفر صادق (ع) نیز نقش بسیار مهمی دررسیدن روایات امامان معصوم به شیعیان دارد.

    وی با اشاره به ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام، بیان کرد: انسان‌های زیادی آفریده‌شده‌اند اما آنجایی که خداوند به خودش در قرآن تبریک می‌گوید؛ وجود پیامبر اسلام است که تمامی ویژگی‌های یک انسان شایسته در وجود ایشان نهاده شده است.

    امام‌جمعه سیاهکل با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سالروز نیروی دریایی، گفت: فرمانده کل قوا در این دیدار فرمودند ۷ آذر به دلیل رشادتی که نیروی دریایی در برابر رژیم صدام داشت باید گرامی داشته شود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25813

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *