×

پیام شهردار سیاهکل به مناسبت آغاز هفته وحدت

  • کد نوشته: 25820
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۰
  • 72 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری سیاهکل ، دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت. متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقواوَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم […]

    پیام شهردار سیاهکل به مناسبت آغاز هفته وحدت
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری سیاهکل ، دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار شهرستان سیاهکل با صدور پیامی هفته وحدت را تبریک گفت.

    متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقواوَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُمفَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ إِخوانًا وَکُنتُم عَلى شَفا حُفرَهٍ مِنَ النّارِفَأَنقَذَکُم مِنها کَذلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُم آیاتِهِ لَعَلَّکُمتَهتَدونَ (سوره آل عمران آیه ۱۰۳)

    وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبر رحمت حضرت محمد ( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

    در قرن حاضر وحدت جهان اسلام میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) می باشد که لحظه ای از آن غفلت نورزید و همین مساله ایشان را به برجسته ترین شخصیت انقلابی جهان اسلام تبدیل نمود.

    رهبر انقلاب نیز مسأله وحدت برای مسلمین را یک نیاز قطعی و رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بهترین سلاح ملت ها در مقابل استکبار جهانی می دانند..

    لذا در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق ، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت ، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.

    اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده پیشوای راستین صالحین و صدیقین حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را به همه امت اسلامی بویژه مردم شریف سیاهکل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25820

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *