×

پیام تبریک شهردار لاهیجان به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت

  • کد نوشته: 25824
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۰
  • 99 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: فرا رسیدن خجسته زاد روز […]

    پیام تبریک شهردار لاهیجان به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، طی پیامی میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت.

    متن پیام به شرح زیر است:

    فرا رسیدن خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.

    حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت ، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

    هفته پرشکوه وحدت یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و در این راستا، ایران اسلامی با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی، نمونه ای از آرمان پیامبر اعظم (ص) در وحدت است و یقیناً مردم شریف و با ایمان شهرستان لاهیجان هم در سایه سار پر برکت پیامبر نور و مهربانی، عشق و محبّت به هم نوع را از مهمترین واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه کار خویش می سازند.

    در شرایط امروز و در گیرودار مشکلات و هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان برضد ایران اسلامی به وجود آورده اند، تنها راه پیروزی و رشد و شکوفایی کشور، گام برداشتن بر طریق رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و این مقاومت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی به ثمر نخواهد نشست. دشمنان میهن اسلامی مان، همواره کوشیده اند تا با تفرقه اندازی میان مسلمانان، انسجام و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کنند چراکه می دانند رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه است.

    امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی ، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته ای بهره مند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش شهرداری لاهیجان توفیق داشته باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25824

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *