×

فرماندار سیاهکل: تمامی زیرساخت های سیاهکل سالم هستند

  • کد نوشته: 25990
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۵
  • 168 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه تمامی زیرساخت های شهرستان سالم هستند، گفت: مقدمات لازم جهت روبرو شدن با حوادث غیرمترقبه اندیشیده شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهندس رضا اسلامی با اشاره به وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در گیلان، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در شهرستان سیاهکل گزارش نشده و تمامی زیرساخت‌ها از […]

    فرماندار سیاهکل: تمامی زیرساخت های سیاهکل سالم هستند
  • فرماندار سیاهکل، با بیان اینکه تمامی زیرساخت های شهرستان سالم هستند، گفت: مقدمات لازم جهت روبرو شدن با حوادث غیرمترقبه اندیشیده شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مهندس رضا اسلامی با اشاره به وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در گیلان، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه خسارتی در شهرستان سیاهکل گزارش نشده و تمامی زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و مخابرات سالم هستند.

    فرماندار سیاهکل تصریح کرد: پس از وقوع زلزله در شهرستان سیاهکل که مرکز آن شهرستان لنگرود در استان گیلان بود، جلسه ستاد بحران با حضور مسئولان ذیربط در سیاهکل، دیلمان و پیرکوه برگزار شد.

    وی با بیان اینکه قسمت زیادی از شهرستان سیاهکل کوهستانی است، گفت: تاکنون گزارش رانش کوه در مناطق کوهستانی سیاهکل دریافت نشده است.

    این مقام مسئول، از مردم خواست هوشیاری خودشان را حفظ کنند و متذکر شد: مقدمات لازم جهت روبرو شدن با حوادث غیرمترقبه اندیشیده شده و مرخصی مسئولان ادارات ذی‌ربط تا اطلاع ثانوی لغو شده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25990

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *