×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: تردد در تمامی محورهای گیلان جریان دارد

  • کد نوشته: 26017
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۶
  • 65 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه اکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم، گفت: تمامی محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدرضا نازک کار از شب گذشته در برخی مناطق کوهستانی استان بارش برف […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: تردد در تمامی محورهای گیلان جریان دارد
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه اکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم، گفت: تمامی محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم محمدرضا نازک کار از شب گذشته در برخی مناطق کوهستانی استان بارش برف آغاز شده و در محورهای اسالم – خلخال بارش برف به ۱۵ سانتیمتر، پونل – خلخال ۱۰ سانتیمتر و مناطق بالادست آستارا – اردبیل در حد سپیدپوش رسیده است.

    وی با بیان اینکه براساس بخشنامه پلیس راه در این فصل باید خودروها در مناطق کوهستانی زنجیر چرخ همراه داشته باشند، تصریح کرد: راهداران نیز در راه های استان مستقر هستند تا مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، به رانندگان توصیه کرد که قبل از حرکت، طی تماس با سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه های استان مطلع شوند و در صورت تردد از مناطق کوهستانی استان، تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.

    این مقام مسئول، همچنین از رانندگان خواست تا با توجه به بارش باران و به دنبال آن لغزنده بودن جاده ها، با رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

    نازک کار، با بیان اینکه اکنون گزارشی مبنی بر ریزش و رانش کوه در راه های استان دریافت نکرده ایم، گفت: تمامی محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۸۲ راهدار در قالب ۴۱ اکیپ راهداری به همراه ۲۷۴ دستگاه ماشین   آلات سنگین و نیمه   سنگین و ۳۰ دستگاه خودروی سبک در راهدارخانه ها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در راه های استان مستقر هستند. همچنین ۱۶ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار در گیلان فعال است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26017

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *