×

دستگیری ۸حفار غیرمجاز در شهرستان رودسر

  • کد نوشته: 26114
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۹
  • 115 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:سودجویانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای شهرستان رودسر،دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رضا علیزاده گفت: سودجویانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای شهرستان رودسر کردند،به همت نیروهای […]

    دستگیری ۸حفار غیرمجاز در شهرستان رودسر
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:سودجویانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای شهرستان رودسر،دستگیر شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،رضا علیزاده گفت: سودجویانی که اقدام به حفاری غیرمجاز به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای شهرستان رودسر کردند،به همت نیروهای پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شدند و بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر حفاری غیرمجاز چند تن در باغ پرتقال در یکی از روستاهای رودسر،ضابطین یگان حفاظت شهرستان رودسر بلافاصله به صحنه وقوع جرم اعزام شدند.

    وی ادامه داد:در جریان اجرای این عملیات و در اقدامی غافلگیرانه ۸متهم در حین انجام جرم دستگیر شدند و در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کردند .

    علیزاده افزود:با توجه به محرز بودن جرم این افراد،مجرمان برای تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی‌های بعدی به مرجع قضایی شهرستان رودسر ارجاع داده شدند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26114

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *