×

یادداشت گیل و دیلم؛ اعتدال اصلاحات تداوم اتحاد یا تداوم دورویی!

  • کد نوشته: 26439
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۸
  • 182 بازدید
  • ۰
  • ‍ حزب اعتدال و توسعه گیلان در شرایطی اقدام به برگزاری همایشی با عنوان اعتدال، اصلاحات تداوم اتحاد کرده که اصلاح طلبان واقعی در روزهای اخیر با نقد دولت به جای لاپوشانی نقاط ضعف اقدام به شفاف سازی وضعیت موجود برای مردم کرده اند. سران حزب چند ده نفره اعتدال که به یمن رد صلاحیت […]

    یادداشت گیل و دیلم؛ اعتدال اصلاحات تداوم اتحاد یا تداوم دورویی!
  • حزب اعتدال و توسعه گیلان در شرایطی اقدام به برگزاری همایشی با عنوان اعتدال، اصلاحات تداوم اتحاد کرده که اصلاح طلبان واقعی در روزهای اخیر با نقد دولت به جای لاپوشانی نقاط ضعف اقدام به شفاف سازی وضعیت موجود برای مردم کرده اند.

    سران حزب چند ده نفره اعتدال که به یمن رد صلاحیت کاندیدا های اصلاح طلب و استفاده از ظرفیت رییس جمهور دوران اصلاحات توانستند از ظرفیت و سرمایه اجتماعی که با اخلاق، قانون مداری و در لوای شعار جامعه مدنی به اندوخته ای قابل اتکا برای اصلاح طلبان بدل گشته بود نهایت بهره را برده وبرای دومین بار دولت را در دست گیرند.

    اینک و با پافشاری افکار عمومی بر خواست تحقق وعده های مطرح شده توسط روحانی در ایام انتخابات سعی در توجیه نقایص و ایراداتی دارند که نه تنها عزمی در برآورده کردنش مشاهده نشده که بر خلاف آن با عدم رعایت صداقت و توجیه هر روزه کاستیها، تنها به اکتساب منافع درون حزبی و شخصی به عنوان اولویت پرداخته اند.

    نوبخت ،واعظی و روحانی در راس حلقه اعتدال گویی فراموش کرده اند که جلسات چند ده نفره شان در کمتر از شش سال گذشته نشانگر جایگاه واقعی شان در آسمان سیاست است.
    اصلاح طلبی مفهومی آمیخته با گوشت و پوست مردمی ست که با برگزاری مراسمی صوری و نمایشی از این جنس خدشه ای به آن وارد نمی شود.
    کسانی که امروز با ادعای اصلاح طلبی در این نمایش شرکت میکنند نه تنها چیزی به دست نمی آورند که بازندگان واقعی تاریخی هستند که سالها بعد روایت خواهد شد.

    بهتر است سران اعتدال به جای برگزاری این نوع همایش ها با مرور وعده های خود در ایام انتخابات اندک ابروی باقی مانده برای خویش در پیشگاه مردم را حفظ کنند.

    توصیه ای که جدی گرفته نشدن آن در کوتاه زمانی تکلیف این حزب را برای همیشه در عرصه سیاست مشخص خواهد کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26439

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *