×

جعفرزاده ایمن آبادی: تاکنون یک نامه به من ارجاع نشده که من پیگیری نکرده باشم

  • کد نوشته: 26987
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۸
  • 191 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همواره آمادگی داریم در راه خدمت به رشت گام برداریم به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،در نشست فوق العاده شورای شهر رشت با بیان اینکه فصل الخطاب ما مقام معظم رهبری است تاکید کرد: هرجا به فرمایشات رهبری گوش نکردیم به […]

    جعفرزاده ایمن آبادی: تاکنون یک نامه به من ارجاع نشده که من پیگیری نکرده باشم
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همواره آمادگی داریم در راه خدمت به رشت گام برداریم

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،در نشست فوق العاده شورای شهر رشت با بیان اینکه فصل الخطاب ما مقام معظم رهبری است تاکید کرد: هرجا به فرمایشات رهبری گوش نکردیم به ما خسارات زیادی وارد شد.

    نماینده رشت با تبریک به اعضای شورای پنجم اظهار کرد: از بحث های تشنج آفرین قبلی خبری نمی شنویم و وجود بزرگانی در این شورا با سوابق ارزشمند وزن شورا را افزایش داده است.

    نماینده مجلس گفت: از محل حذف یارانه بگیران و صرفه جویی در این بخش ۷۰۰میلیارد تومان به گیلان تخصیص می یابد که این بخش قرار است در تملک دارایی پروژه های عمرانی هزینه شود و حداقل ۳۰درصد اعتبار سالیانه از همین منبع باید به رشت تخصیص یابد و باید از هم اکنون برای آن برنامه داشته باشید.

    جعفرزاده اضافه: بنده از بودجه مصوب سال گذشته و امسال شهرداری رشت بی اطلاع هستم و نمی دانم امسال چند درصد درامد محقق شده است و یا از فرصت اصلاح بافت فرسوده که مصوبه قانونی دولت دارد بهره مند شده اید یا خیر؟
    نماینده رشت در مورد تلاش دولت برای نوسازی تاکسیرانی از منطقه آزاد هم خبرهای خوشی را مطرح کرد و در ادامه اظهار داشت: تاکنون یک نامه به من ارجاع نشده که من پیگیری نکرده باشم.ما همواره آمادگی داریم در راه خدمت به رشت گام برداریم.

    وی در بحث دو رودخانه رشت نیز گفت: دکتر نوبخت آمادگی دارد ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار جدید برای ساماندهی رودخانه ها تخصیص دهد. ولی سوال اینجاست که در خصوص ۵۰ میلیارد که تخصیص داده شد کدام نهاد مسئول پاسخگویی است؟ هنوز هیج نهادی و استاندار گزارش نداده چه کار کرده من به سازمان بازرسی هم گزارش دادم این تخلف یک دستگاه هست که ۵۰ میلیارد را برای بدهی های خود هزینه کرده است.

    جعفرزاده در مورد مشکل پسماند هم گفت: دولت نگاه ویژه ای برای استان های شمالی دارد و ۲۰۰میلیارد اعتبار تخصیص داده شده است.

    وی تاکید کرد: برای کمربندی رشت هم تلاش خواهد کرد و افزود: کمربندی را در وزارت کشور کمربندی واقعی تعریف کنید تا در وزارت راه بتوانیم اعتبار بگیریم. بدین منظور جلسه ای با وزارت راه و شهرسازی و با حضور اعضای شورا برگزار نماییم تا اعتبار لازم دریافت شود.

    جعفرزاده در پایان در خصوص حوزه سرمایه گذاری هم گفت: سرمایه گذاران را به سازمان سرمایه گذاری شهرداری می فرستیم و اگر برای رفع موانع نیازمند مذاکره در سطح کلان بود، آمادگی داریم آن را رفع کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26987

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *