×

سقوط کامیون به داخل دره در دیلمان

  • کد نوشته: 27006
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۸
  • 114 بازدید
  • ۰
  • راننده یک کامیون بونکر که به دلیل سقوط در داخل دره ای در منطقه دودران دیلمان شهرستان سیاهکل ، در داخل خودرو محبوس شده بود با تلاش چندین ساعته آتش نشانان لاهیجان نجات یافت. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جانشین عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان که خود در محل […]

    سقوط کامیون به داخل دره در دیلمان
  • راننده یک کامیون بونکر که به دلیل سقوط در داخل دره ای در منطقه دودران دیلمان شهرستان سیاهکل ، در داخل خودرو محبوس شده بود با تلاش چندین ساعته آتش نشانان لاهیجان نجات یافت.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،جانشین عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان که خود در محل حادثه حضور و فرماندهی عملیات را بر عهده داشت ، گفت: یک کامیون بونکر حوالی ساعت ۵ صبح امروز به داخل دره ای در منطقه دودران دیلمان سقوط کرد که این حادثه منجر به محبوس شدن راننده ۵۷ ساله آن در داخل خودرو شد.

    حمید خیراندیش اظهار داشت: با درخواست کمک از سوی شهرداری دیلمان و با دستور رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان بلافاصله اکیپ امداد و نجات ایستگاه یک به محل حادثه اعزام شد که آتش نشانان به محض رسیدن به محل به وسیله تجهیزات هیدرولیکی ست امداد و نجات ، عملیات امدادرسانی به راننده کامیون را آغاز کردند و توانستند پس از تلاش ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه ای ، وی را از داخل کامیون خارج کنند.

    وی اضافه کرد: راننده کامیون که از ناحیه سر و پاها دچار آسیب دیدگی شده بود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر حال عمومی وی مساعد اعلام شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27006

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *