×

سید محمداحمدی: تقویت اعتماد عمومی مهم ترین اصل در حقوق شهروندی است

  • کد نوشته: 27129
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۰
  • 161 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: منفعت مردم بالاتر از حزب و گروه است،از کمک همه گروه ها شامل علما،نخبگان، دانشگاهیان،احزاب بهره می گیریم اما تقویت اعتماد عمومی مهم ترین اصل در حقوق شهروندی است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیدمحمد احمدی امروز در آیین معارفه فرمانداری شهرستان رشت،اظهار کرد:از اینکه خدمت توفیق به مردم ولایتمدار رشت را […]

    سید محمداحمدی:  تقویت اعتماد عمومی مهم ترین اصل در حقوق شهروندی است
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: منفعت مردم بالاتر از حزب و گروه است،از کمک همه گروه ها شامل علما،نخبگان، دانشگاهیان،احزاب بهره می گیریم اما تقویت اعتماد عمومی مهم ترین اصل در حقوق شهروندی است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،سیدمحمد احمدی امروز در آیین معارفه فرمانداری شهرستان رشت،اظهار کرد:از اینکه خدمت توفیق به مردم ولایتمدار رشت را یافته ام،خرسندم و از حسن اعتماد استاندار محترم هم تشکر و قدردانی می کنم.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه عملکرد باید پاسخ این اعتماد را بدهد،افزود: اداره امور در هر واحد جغرافیایی و تقسیمات کشوری با شرایط و شاخص ها،قطعا با برنامه های کوتاه و بلند مدت امکان پذیر خواهد بود.

    وی گفت:شهرستان رشت بزرگترین شهرستان شمال کشور دارای ۶ بخش، ۷ شهر و ۲۹۷ روستا است و ۱۰ درصد از خاک استان را به خود اختصاص داده؛ ۳۸ درصد جمعیت گیلان در رشت زندگی می کنند.شهرستان رشت سومین شهر گردشگر پذیر کشور با ۲۳ کیلومتر نوار ساحلی است.

    احمدی ادامه داد:از فردا کمیته های لازم جهت توسعه و ارتقای شهرستان با برنامه های مناسب تشکیل می شود و این برنامه ها باید قابلیت اجرایی داشته باشند؛آرمان گرایی خوب است اما خیر وبرکت برنامه ها باید نمایان باشد.

    فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد:منفعت مردم بالاتر از حزب و گروه است،از کمک همه گروه ها شامل علما، نخبگان، دانشگاهیان،احزاب بهره می گیریم اما تقویت اعتماد عمومی مهم ترین اصل در حقوق شهروندی است.

    وی با بیان اینکه ارتقا و اصلاح شاخص های برخورداری و زیرساخت های رشت در اولویت قرار دارد،گفت: اجرای برنامه های اقتصادی،مشاغل خرد و خانگی می تواند موثر باشد، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نقش مهمی در رفع دغدغه های استان دارد و همواره برای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان تلاش می کنیم.
    احمدی بیان کرد: از تلاش اصحاب رسانه تشکر و قدردانی می کنیم، مدیران ما موظف به پاسخگویی هستند و نباید با رسانه ها و خبرگزاری ها بیگانه باشیم.

    فرماندار شهرستان رشت تاکید کرد:مبنای رفتار ما براساس قانون و عمل به آن است و در این مسیر باید از ظرفیت نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی بهره شویم.

    گفتنی است؛امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت که با حضور مصطفی سالاری در فرمانداری برگزار شد، «سیدمحمد احمدی» به عنوان فرماندار شهرستان رشت معرفی شد و همچنین از زحمات «سیروس شفقی» فرماندار سابق رشت تشکر و قدردانی شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیدمحمد احمدی پیش از این فرماندار شهرستان های رودبار و لاهیجان بوده است؛سیروس شفقی هم به عنوان فرماندار کرج و معاون استاندار البرز معرفی شده است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27129

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *