×

نماینده لاهیجان و سیاهکل: مردم نمیخواهند انقلاب در مسیر حرکتش به انحراف کشیده شود

  • کد نوشته: 27132
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۰
  • 217 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع های روزهای اخیر در کشور گفت: مردم در این تجمع ها آگاه باشند زیرا عده ای، از خواسته های آنان سوء استفاده می کنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ذبیح الله نیکفر روز یکشنبه افزود: عده ای در […]

    نماینده لاهیجان و سیاهکل: مردم نمیخواهند انقلاب در مسیر حرکتش به انحراف کشیده شود
  • نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع های روزهای اخیر در کشور گفت: مردم در این تجمع ها آگاه باشند زیرا عده ای، از خواسته های آنان سوء استفاده می کنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،ذبیح الله نیکفر روز یکشنبه افزود: عده ای در قالب تجمع ها ، از حضور مردم برای بیان خواسته هایشان سوء استفاده کرده و از آن به صورت های مختلف بهره برداری می کنند که در این باره، ضروری است مردم هوشیار باشند.

    وی توجه به معیشت مردم در جامعه را مهم و از تاکیدات دلسوزانه در نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: همه کسانی که در جایگاه حقوقی قرار گرفته اند، بایستی احساس خدمت به مردم نه احساس قدرت، داشته باشند و برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات بکوشند.

    نیکفر با تاکید بر ضرورت اعتماد سازی بین مردم تصریح کرد: ضروریست حتما اقدامات اعتمادساز انجام شود تا مردم اطمینان خاطر بیشتری بیابند.

    نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اینکه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ثمر رسیدن انقلاب، شهدای زیادی تقدیم شده، تصریح کرد: مردم در این نظام مقدس نمی خواهند که انقلاب در مسیر حرکت خود به انحراف کشیده شود/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27132

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *