×

این روزها رشت بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی است

  • کد نوشته: 27250
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۳
  • 205 بازدید
  • ۰
  • رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: این روزها بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی است تا بتوانیم کشور را از برهه سخت نجات دهیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمد حسن عاقل منش گفت: روزی که رشت مرکز استان شد نباید فراموش کرد،این شهر روزی مرکز تجاری نوغان و ابریشم بود، […]

    این روزها رشت بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی است
  • رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت گفت: این روزها بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی است تا بتوانیم کشور را از برهه سخت نجات دهیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،محمد حسن عاقل منش گفت: روزی که رشت مرکز استان شد نباید فراموش کرد،این شهر روزی مرکز تجاری نوغان و ابریشم بود، از سال ۱۳۰۳ قمری رشت در دوره صفوی مرکز استان گیلان شد .

    وی محلات قدیمی رشت را نام برد و تاکید کرد:ساکنان هر کدام از این محلات با مشاغلی مشخص، به اقتصاد این رشت کمک کرده اند .

    عاقل منش از اعضای کارگروه انتخاب روز رشت تقدیر و تاکید کرد: انتخاب هوشمندانه ای توسط اعضای کارگروه صورت گرفت و نشان می‌دهد فارغ از نگاه‌های سیاسی بوده است.در چنین روزی رشت در کشور دیده می شود و کانون توجه قرار می گیرد.

    وی‌اضافه کرد:انتخاب این روز فراتر از نگاه‌های یک سویانه بوده است و پیام انتخاب روز رشت،پیام همدلی همبستگی و وفاق استانی است و باید با صدای رسا و بلند به گوش همه برسانیم و باید به گونه‌ای این روز گرامی داشته شود.

    عاقل منش تاکید کرد:این روزها بیش از گذشته نیازمند وفاق و همدلی است تا بتوانیم کشور را از برهه سخت نجات دهیم و پیام تاریخی این روز را گرامی می داریم.

    رئیس کمیسیون فرهنگی شورا همچنین گفت:در چنین روزی از مفاخر رشت که آبرو و عزت این شهر هستند،تجلیل می شود/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27250

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *