×

علی کریمی: به دنبال جذب بازیکن برای کمک به سپیدرود هستیم

  • کد نوشته: 27325
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۶
  • 173 بازدید
  • ۰
  • سرمربی سپیدرود رشت، با تاکید بر اینکه به دنبال جذب بازیکن برای کمک به تیم هستیم، گفت: امروز شاهد بازی خوبی از سپیدرود بودیم و در واقع بازی را بردیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی کریمی بعد از بازی تیم های سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران، با اشاره به […]

    علی کریمی: به دنبال جذب بازیکن برای کمک به سپیدرود هستیم
  • سرمربی سپیدرود رشت، با تاکید بر اینکه به دنبال جذب بازیکن برای کمک به تیم هستیم، گفت: امروز شاهد بازی خوبی از سپیدرود بودیم و در واقع بازی را بردیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی کریمی بعد از بازی تیم های سپیدرود رشت و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران، با اشاره به بی رحمی های بازی فوتبال، اظهار کرد: گل هایی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود و در نیمه دوم بدشانسی آوردیم.

    وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش، افزود: بازیکنان سپیدرود تمام توان خود را به کار گرفتند تا نتیجه بگیرند، اما نیاز به تمرین بیشتر داریم. همچنین کسب سه امتیاز بازی را به گسترش فولاد تبریک می گویم.

    سرمربی سپیدرود رشت، با تاکید بر اینکه به دنبال جذب بازیکن برای کمک به تیم هستیم، گفت: در ضربات آخر پراشتباه عمل کردیم. متاسفانه در نیمه دوم موقعیت های خوبی را در ۱۸ قدم از دست دادیم، اما کسانی که بازی سپیدرود را دنبال می کنند، امروز شاهد بازی خوبی از این تیم بودند و در واقع بازی را بردیم.

    کریمی، با بیان اینکه «محمدرضا مهدوی» و «محمد غلامی» بازی خوبی از خود نشان دادند، گفت: تیم خوب کار کرد، اما به لحاظ بدنی نیازمند تمرین بیشتر هستیم. البته در ایران هیچ تیمی آمادگی بدنی کامل ندارد که باید به وضعیت مطلوب برسیم.

    وی هواداران سپیدرود را یکی از انگیزه های خود برای سرمربی گری این تیم دانست و یادآور شد: هواداران سپیدرود همیشه از تیمشان حمایت کرده و خواهند کرد. قطعا برای آینده برنامه داریم تا سپیدرود جایگاه خود را در لیگ برتر حفظ کند.

    کریمی، با بیان اینکه سپیدرود مالیک توپ را در اختیار داشت، خاطرنشان کرد: در تمرین تیم یادآور شدم که مالکیت و تعداد پاس ملاک نیست، البته طی چند روز گذشته تمریم خاصی انجام ندادیمو بازیکنان توان خودشان را گذاشتند. قطعا اگر از ابتدای فصل اینگونه بازی می کردند، اکنون جای نگرانی نبود.

    وی روحیه و انگیزه بازیکنان سپیدرود را بالا دانست و بیان کرد: اگر با همین انگیزه بازی کنیم، به امید خدا در لیگ خواهیم ماند و تیم بهتری تشکیل خواهیم داد. در این راه به کمک هواداران نیاز داریم تا تیم با انگیزه تر شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27325

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *