×

عمده فعالیت‌های آینده اشتغالزایی در استان گیلان در حوزه گردشگری است

  • کد نوشته: 27495
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۱
  • 167 بازدید
  • ۰
  • استاندار گیلان گفت: ما از متولیان بخش خصوصی در حوزه گردشگری انتظار بیشتری داریم زیرا در یک سال و نیم آینده باید سبب فعالیت‌های عمده اشتغالزایی در استان گیلان شوند. گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مصطفی سالاری عصر امروز در سومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان […]

    عمده فعالیت‌های آینده اشتغالزایی در استان گیلان در حوزه گردشگری است
  • استاندار گیلان گفت: ما از متولیان بخش خصوصی در حوزه گردشگری انتظار بیشتری داریم زیرا در یک سال و نیم آینده باید سبب فعالیت‌های عمده اشتغالزایی در استان گیلان شوند.

    گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مصطفی سالاری عصر امروز در سومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار داشت: گارگروه‌های زیادی در تلاش هستند تا با رفع مشکلات، سردرگمی‌های صادرکنندگان و واردکنندگان را کاهش دهند.

    استاندار گیلان با تاکید بر عدم دخالت نظرات شخصی در کارگروه‌های اقتصادی عنوان داشت: بنادر استان گیلان باید تلاش کنند با یکدیگر رقابت کنند زیرا این رقابت سبب سبقت گرفتن آنان از یکدیگر و رفع ایراداتشان می‌شود.

    سالاری با بیان اینکه نباید با پهلوگرفتن کشتی‌ها در بنادر و تحمیل هزینه انبارداری هزینه بازرگانان را افزایش داد خاطرنشان کرد: مسئولان ذی ربط باید تمام تلاش خود را در راستای ایجاد سهولت در ارائه اظهارنامه به بازرگانان انجام دهند.

    وی با اشاره به لزوم ارائه نمایشگاه‌های عمومی به فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان تصریح کرد: نمایشگاه‌ها باید سهم بخش خصوصی بوده و اولویت ارائه نمایشگاه‌ها هم تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشند.

    استاندار گیلان اولویت فعالیت‌های اقتصادی گیلان را حمایت از بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: هدف ما این است تا با گفت‌وگو و تعامل روند فعالیت بخش خصوصی را تسهیل کنیم.

    سالاری با تاکید بر لزوم توجه به حوزه گردشگری اظهار داشت: ما از متولیان بخش خصوصی در حوزه گردشگری انتظار بیشتری داریم زیرا در یک سال و نیم آینده باید سبب فعالیت‌های عمده اشتغالزایی در استان گیلان شوند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27495

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *