×

زندان، پایان کار سارقان منزل در رودسر

  • کد نوشته: 27564
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۳
  • 210 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ”رمضانعلی پور قاسم” در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در رودسر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار […]

    زندان، پایان کار سارقان منزل در رودسر
  • فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ”رمضانعلی پور قاسم” در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت منزل در رودسر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی آثار به جامانده در صحنه های سرقت موفق به شناسایی ۲ متهم در این پرونده شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ سارق دستگیر شدند.

    وی با اشاره به اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل سرقتی از قبیل تعدادی گوشی تلفن همراه، طلاجات، ساعت مچی، لب تاپ، پمپ آب، جعبه ابزار و مدارک هویتی سرقتی کشف و ضبط شد.

    فرمانده انتظامی رودسر با اعلام اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: همکاری و تعامل مردم نقش مهمی در موفقیت پلیس در برخورد با جرائم به ویژه سرقت دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27564

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *